Od niedawna klienci odwiedzający wybrane stacje Shell mają możliwość skorzystania z preferencyjnej oferty Banku BNP Paribas, dającej szanse otrzymania 10% zwrotu za zakupy na stacjach Shell. Wybierając starter bankowy BNP Paribas, klienci otrzymają instrukcję otwarcia konta oraz niespersonalizowaną kartę, którą mogą użyć po otwarciu konta, nie czekając na przesyłkę. Zakup takiego pakietu nie rodzi żadnych dodatkowych zobowiązań – jeśli klient nie założy lub nie będzie korzystał z konta, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.
– We współczesnym świecie nie da się funkcjonować bez dostępu do usług bankowych, a my staramy się ten dostęp maksymalnie uprościć. Wiele osób mieszka zdecydowanie bliżej stacji benzynowej niż oddziału banku. To, co dotychczas wymagało od nich nieco więcej czasu lub podróży do pobliskiego miasta, teraz jest w zasięgu ręki. Starter bankowy jest łatwy w obsłudze i dodatkowo oferuje klientom wymierne korzyści dostosowane do ich potrzeb, w tym przypadku oferuje tańsze zakupy na stacjach Shell – tłumaczy Izabela Bagłaj, Starszy Menedżer Produktu w Banku BNP Paribas.
Aby skorzystać z oferty, klient musi najpierw za pomocą startera bankowego otworzyć konto, a potem przypisać załączona kartę skanując QR code (w online) lub podając jej numer (w oddziale). Dzięki prostej instrukcji dowie się, jak zainstalować aplikację i przejść przez cały – łatwy i w pełni zdalny – proces na swoim smartfonie. Dla klientów, którzy preferują wizytę w oddziale istnieje również taka opcja aktywacji pakietu. Konto wraz z kartą może być otwarte i gotowe do użytku już po kilkunastu minutach. Oferta jest kierowana tylko do nowych klientów banku.
Klienci, którzy w ramach startera bankowego aktywują kartę debetową otrzymają 10 procentowy zwrot wydatków za zakupy na stacjach Shell. W ciągu 12 miesięcy klienci mogą otrzymać łącznie aż 300 zł zwrotu z transakcji.
Pandemia nadaje wielu zmianom technologicznym nową dynamikę. Bank BNP Paribas wprowadza do usług finansowych innowacyjne funkcjonalność, by maksymalnie uprościć kontakt klienta z bankiem i ograniczyć czas, który spędza w oddziale. Bank BNP Paribas w maju br. umożliwił klientom także umówienie się na wizytę w oddziale za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. Bank był pierwszą instytucją finansową na świecie, która wykorzystała popularne narzędzie rezerwacyjne, kojarzone wcześniej głównie z usługami fryzjerskimi czy kosmetycznymi.
Źródło: BNP Paribas