Dwa tygodnie temu Getin Bank przeprowadził proces łącznie bankowości internetowych. Czytelnicy poskarżyli się nam, że pojawiają się problemy z poprawnym zalogowaniem się do banku. Według Getin Banku problem może występować, jeśli klient ma nieaktualny numer telefonu.
Getin Noble Bank oferuje usługi bankowości detalicznej pod czterema markami: Getin Bank (Getin Up), Noble Bank oraz internetowymi Getin Online i Open Online. 10 listopada 2014 r. bank połączył bankowości internetowe swoich marek. Klienci mogą się logować do systemu za pomocą jednego loginu i hasła. Pojawiły się jednak głosy, że niektóre osoby miały problemy z poprawnym zalogowaniem się do systemu. Poprosiliśmy bank o wyjaśnienie tej sytuacji. Wojciech Sury, rzecznik Getin Noble Banku problemy z logowaniem tłumaczy następująco:
Uprzejmie informuję, iż nasz system Bankowości Internetowej działa w prawidłowy sposób, nie występują w nim także techniczne problemy związane z logowaniem.
W incydentalnych przypadkach może zdarzyć się, iż Klienci błędnie wpisują kody autoryzacyjne otrzymane SMS-em lub widniejący w systemie numer telefonu nie został przez nich zaktualizowany co może powodować brak możliwości poprawnego zalogowania się w systemie. W tego typu przypadkach, ze względów bezpieczeństwa, Klient proszony jest o wizytę w oddziale, gdzie może dokonać zmiany danych kontaktowych, w tym numeru telefonu.
Tego typu sytuacje mają jednak charakter marginalny.
Obecnie jedynym adresem służącym do logowania do Open Online, Getin Online, Getin Banku i Noble Banku secure.getinbank.pl. Logowanie następuje przy pomocy następujących loginów:
-
Noble Bank – Jeżeli korzystasz z bankowości internetowej Noble Banku i przynajmniej jednej z poniższych bankowości, wtedy logujesz się przy pomocy danych Noble Online
-
Getin Bank – Jeżeli korzystasz z bankowości internetowej Getin Banku i przynajmniej jednej z poniższych bankowości, wtedy logujesz się przy pomocy danych Getin Banku
-
Getin Online – Jeżeli korzystasz z bankowości internetowej Getin Online i przynajmniej jednej z poniższych bankowości, wtedy logujesz się przy pomocy danych Getin Online
-
Open Online – Jeżeli korzystasz z bankowości internetowej Open Online wtedy logujesz się przy pomocy danych Open Online
Dla klientów zgłaszających problem z logowaniem bank przygotował dedykowany adres e-mail, pod którym mogą kontaktować się w tej sprawie: [email protected]