Alior Bank rozszerzył funkcjonalności modułu Centrum Produktów w bankowości internetowej BusinessPro. Teraz oprócz zamawiania kart debetowych, klienci biznesowi mogą składać wnioski online o rachunki pomocnicze, płacowe i lokacyjne oraz nadawać do nich uprawnienia wybranym pracownikom firmy.
Centrum Produktów działa w oparciu o ustalony przez przedsiębiorców specjalny schemat akceptacji (zarówno jednoosobowej, jak i wieloosobowej) oraz na nadanych przez nich uprawnieniach dotyczących wprowadzania, podpisywania i wysyłania wniosków, w tym ich edycji i usuwania przed przekazaniem ich do banku.
– Rozwijamy funkcjonalności systemu BusinessPro, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb biznesu. Oprócz Centrum Produktów na rynku wyróżnia nas także usługa BankConnect, która integruje online system finansowo-księgowy przedsiębiorstwa z BusinessPro. Dzięki temu usprawnia i automatyzuje procesy księgowe co eliminuje ryzyko błędów, wynikające z manualnego wprowadzania danych. Gwarantuje też niezawodność rozliczania faktur. Rekomendujemy to rozwiązanie firmom, które przetwarzają dużą liczbę transakcji i oczekują pełnej automatyzacji procesów księgowych. Naszym klientom zapewniamy wsparcie ekspertów, zarówno na etapie wdrażania, jak również obsługi BankConnect – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.
Bankowość internetowa BusinessPro umożliwia też intuicyjną i bezpieczną obsługę rachunków, produktów bankowości transakcyjnej, finansowania handlu i treasury. System skierowany jest do małych, średnich i dużych firm.
Źródło: Alior Bank