Połączenie UNIQA i AXA zbliża się dużymi krokami. Od 12 lutego działa już nowa, wspólna strona internetowa – www.uniqa.pl. Rozpoczął się też rebranding kont w mediach społecznościowych. Startująca dziś kampania reklamowa to kolejny krok w połączeniu ubezpieczycieli. Jej główne hasło to „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. To też początek działań, których celem jest uplasowanie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.
– Strategią integracji jest połączyć wszystko, co w UNIQA i AXA jest najlepsze. Dążymy więc do tego, aby wypromować markę UNIQA na miarę rozpoznawalności AXA, drugiej pod tym względem marki ubezpieczeniowej w Polsce*. Razem mamy wszystkie atrybuty – wiarygodność, zaufanie klientów i partnerów, 30-letnią historię obecności w Polsce, pęd do klientocentryczności, nowoczesności i innowacyjności. Teraz chodzi o to, aby o marce UNIQA jak najwięcej osób się dowiedziało – mówi Jarosław Matusiewicz, wiceprezes ds. kultury organizacyjnej, HR, marki i komunikacji po połączeniu UNIQA i AXA.
Kampania rozpocznie się spotem wizerunkowym, a następnie emitowane będą spoty produktowe.
– To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły UNIQA i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy – tłumaczy Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA, która stoi za ostatnimi sukcesami wizerunku AXA. – Udowadniamy, że zarówno w życiu, jak i w biznesie można osiągać coraz więcej, czerpiąc z tego radość i satysfakcję – dodaje.
Kampania rozpoczyna się 22 lutego. W spocie reklamowym zobaczymy relację pracowników UNIQA i AXA. Z jednej strony sporo ich różni – doświadczenie, metody działania, z drugiej mają takie same potrzeby i pragnienia. I różnice, i podobieństwa stanowią inspirującą mieszankę – początek czegoś nowego i wartościowego, unikalnego na rynku ubezpieczeń.
Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Zobaczymy je m.in. w VoD i na YouTube. Kampania ma także swoją odsłonę w radiu, prasie i na bilbordach. Warto podkreślić, że w kampanii prasowej wykorzystane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA.
– Bardzo dziękujemy naszym partnerom, że wzięli udział w kampanii. Są dla nas tak samo ważni, jak nasi pracownicy, nie mogło więc ich zabraknąć w naszych działaniach – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.
Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.
Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce. Razem tworzą 5. pod względem wielkości zebranej składki grupę ubezpieczeniową w Polsce z pełną ofertą produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych i emerytalnych. Zgodnie z planem przed końcem I półrocza 2021 roku, po uzyskaniu wymaganych prawem zgód, dojdzie do połączenia towarzystw ubezpieczeniowych i zmiany marki na UNIQA wszystkich spółek wchodzących w skład grupy AXA w Polsce: AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE.
Źródło: UNIQA