Klienci posiadający konta bankowe w Volkswagen Bank mogą już korzystać z bankowości mobilnej na swoich smartfonach lub tabletach.
Aplikacja mobilna Volkswagen Bank umożliwia korzystanie z funkcjonalności, które były do tej pory dostępne jedynie w systemie transakcyjnym WWW, m.in. klienci mogą sprawdzić stan konta oraz zrealizować i zautoryzować transakcje. Z łatwością przejrzą również stan kredytów, założą lokatę, podejrzą historię kartową, czy też złożą wniosek.
Na swoim urządzeniu mobilnym, klienci mogą dopasować ekran główny i funkcjonalności do własnych preferencji i potrzeb. Sami mogą m.in. wybrać, czy dostępne środki będą wyświetlać się na ekranie przed logowaniem. Klienci mogą również korzystać z biometrii, np. do zalogowania się.
Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery i jest obsługiwana przez systemy minimum: Android 6, iOS 9, iPad OS 13.3. Logowanie do aplikacji możliwe jest przy pomocy kodu PIN/Face ID/Touch ID.
Nowa Aplikacja Mobilna Volkswagen Bank zastąpiła dotychczasową aplikację VWFS Token Mobilny. Nowa aplikacja mobilna VW Bank jest w pełni zbieżna z nowym systemem bankowości elektronicznej, który VW Bank wdrożył dla swoich klientów we wrześniu 2019 roku.
Źródło: Volkswagen Bank