ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing” oraz wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”.
Kapituła konkursu doceniła dwie kampanie ING Banku Śląskiego:
- „Porozmawiajmy o pieniądzach”, akcja społeczna, która zachęca Polaków do przełamywania tabu w rozmowie o finansach (wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”);
- „ Konto dla młodych – kampania dla rodziców”, czyli synergia działań w intrenecie i direct marketingu skierowanych do rodziców nastolatków 13-17 (brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing”).
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tym roku było aż 230 zgłoszeń, rozdano 68 nagród / wyróżnień.
Źródło: ING