PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeAlior Bank promuje ofertę Konta dla Młodych
Alior Bank

Alior Bank

Alior Bank SA – bank uniwersalny w Polsce, który rozpoczął działalność operacyjną 17 listopada 2008. Bank kieruje swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Największym akcjonariuszem Banku jest Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, kontrolowany przez Skarb Państwa, który posiada około 29% akcji (dane 2017 r.).

https://www.bankier.pl/smart/banki/alior-bank

Alior Bank promuje ofertę Konta dla Młodych

Informacje 14.09.2023 (11:39) informacja prasowa
KontaMarketing Alior Bank

Alior Bank aktywnie promuje funkcjonalności Konta dla Młodych. Kampania skupia się na korzyściach dla nastolatków takich jak brak opłat za kartę do ukończenia 18. roku życia, darmowe przelewy internetowe w kraju oraz możliwość bezpłatnego aktywowania dwóch wybranych korzyści spośród siedmiu dostępnych.

W ramach Konta dla Młodych do ukończenia 18. roku życia nie obowiązuje opłata za kartę, a do 26. także za prowadzenie rachunku. Konto dodatkowo oferuje darmowe przelewy internetowe w kraju. Klient może również bezpłatnie aktywować dwie wybrane korzyści spośród siedmiu dostępnych, a są to: darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce, wyższe oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, bezpłatne bankomaty za granicą, zwrot za zbliżeniowe płatności mobilne, pakiet bezpłatnych przelewów natychmiastowych, pakiet bezpłatnych powiadomień, płatności kartą bez kosztów przewalutowania. Za każdą kolejną aktywowaną korzyść obowiązuje opłata 3,5 zł miesięcznie.
– Oferta skierowana dla osób w wieku 13 – 17 lat to efekt zrozumienia, że młodzi ludzie mają swoje wyjątkowe wymagania i aspiracje finansowe. Konto dla Młodych to elastyczne narzędzie, które umożliwia wybór korzyści zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Dzięki temu, młodzi klienci Alior Banku mogą dostosować swoje konto tak, by jak najlepiej odpowiadało ich stylowi życia i planom – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.

Aby otworzyć Konto dla Młodych dla dziecka, rodzic może skorzystać z różnych opcji. Nowi klienci mogą złożyć wniosek w oddziale banku, a obecni wykorzystać bankowość zdalną (Alior Mobile lub Alior Online) i potwierdzić tożsamość za pomocą videoselfie lub podpisać umowę w obecności kuriera w domu.

Z kampanią prezentującą Konto dla Młodych będzie można spotkać się w tradycyjnym radiu w stacjach: RM, RMF Maxx, ESKA, SuperNowa, PLUS, VOX, Muzo FM, Wnet, Doxa, na platformie muzycznej Spotify oraz w Social Mediach m.in. na Instagramie i TikToku.
Promocja Konta dla Młodych nie jest jedynym działaniem banku, które ma na celu szerzenie edukacji finansowej wśród nastolatków. Wiosną 2023 roku Fundacja Alior Banku przeprowadziła największe w Polsce badanie dotyczące poziomu wiedzy ekonomicznej uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Raport objął także świadomość uczniów w podejmowaniu codziennych decyzji finansowych.
Wyniki pokazały, że ponad połowa ósmoklasistów i więcej niż ¾ uczniów trzeciej klasy szkoły średniej korzysta z usług bankowych, w tym często z kont oszczędnościowych. Nastolatkowie ponad 80 proc. chętniej używają mobilnych aplikacji bankowych niż wersji desktopowej, a ponadto wolą płacić elektronicznie niż gotówką. Co ciekawe, spory odsetek uczniów szkół średnich odchodzi nawet od karty płatniczej na rzecz wykorzystania w tym celu smartfonu czy zegarka.

Raport wskazuje także na znaczącą rolę edukacji oraz potrzebę współpracy oświaty z instytucjami finansowymi. Kadra zgodnie stwierdziła, że zarządzanie „niewidzialnymi” pieniędzmi jest psychologicznie trudniejsze, a wiedza ekonomiczna musi być skonfrontowana z realnym doświadczeniem.

– Jako Alior Bank aktywnie angażujemy się w rozwijanie kompetencji finansowych młodzieży. Chcemy, by produkty i usługi przez nas oferowane były zgodne z rzeczywistymi potrzebami nastolatków i ich rodziców. Ostatnio podjęliśmy szereg inicjatyw w tym zakresie. Jedną z nich było zrealizowanie badania przez Fundację Alior Banku, które miało na celu sprawdzenie wiedzy finansowej dzieci i młodzieży w Polsce. Kolejnym krokiem jest nasza kampania promocyjna, która ma przypomnieć młodym klientom o istniejącej ofercie Konta dla Młodych. Mają one pomóc nastolatkom osiągnąć finansową samodzielność. Wszystkie te działania stanowią część naszego zobowiązania do tworzenia bardziej świadomego i odpowiedzialnego społeczeństwa – mówi Jacek Polańczyk, Wiceprezes Zarządu Alior Banku.

Źródło: Alior Bank

2023-09-14
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców