Wieloosobowy dostęp do serwisu internetowego iPKO to nowa funkcja dla wszystkich firm, niezależnie od formy prawnej. Umożliwia zarządzanie finansami firmy zgodnie z ustalonym przez nią sposobem reprezentacji. PKO Bank Polski systematycznie wprowadza nowe rozwiązania, które ułatwiają klientom firmowym prowadzenie biznesu.
Teraz firmy, które mają konto w PKO Banku Polskim, mogą korzystać z wieloosobowego dostępu do serwisu internetowego iPKO. Nowa funkcja umożliwia wspólne zarządzanie finansami firmy kilku uprawnionym osobom, zgodnie z ustalonym przez firmę sposobem reprezentacji. PKO Bank Polski systematycznie wprowadza nowe rozwiązania, które ułatwiają klientom prowadzenie biznesu.
– Naszym celem jest nieustanny rozwój produktów i narzędzi, które są przydatne naszym klientom biznesowym i wspierają ich w zarządzaniu finansami firmy. Dlatego udostępniamy wszystkim klientom firmowym nową funkcję w serwisie iPKO, z której dotychczas mogły korzystać tylko duże przedsiębiorstwa o wieloosobowej reprezentacji w serwisie iPKO biznes. Jestem przekonany, że dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu, również te małe i średnie firmy będą miały większy komfort i bezpieczeństwo korzystania z naszego serwisu transakcyjnego – mówi Radosław Hutnik, dyrektor Pionu Transformacji Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
Dzięki wieloosobowemu dostępowi do serwisu reprezentanci mogą wspólnie zarządzać finansami firmy, dodawać online nowych pełnomocników, składać wnioski i podpisywać umowy o produkty, wybierać osoby, które będą zlecać i akceptować firmowe przelewy oraz ustawiać limity płatności. Reprezentanci firmy, którzy dodają nowych użytkowników do funkcji wieloosobowego dostępu, mogą decydować, jaki zakres uprawnień jest potrzebny danemu pełnomocnikowi. Podstawowe uprawnienia umożliwiają podgląd do wskazanych przez reprezentantów kont oraz ich szczegółów, ale bez możliwości wprowadzania zleceń przelewów. Na kolejnym poziomie uprawnień można wprowadzać przelewy, ale muszą one zostać zaakceptowane przez użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami. Na jeszcze wyższym poziomie można wprowadzać przelewy i je akceptować (także przelewy innych użytkowników). Dostęp wieloosobowy można samodzielnie włączyć w iPKO.
W przyszłości bank planuje poszerzenie listy usług wykorzystujących wieloosobowy dostęp o złożenie wniosku, a także podpisanie umowy o produkty i usługi całkowicie online.
Małe i średnie firmy mogą w serwisie iPKO skorzystać z wielu funkcji przydatnych w zarządzaniu firmowymi finansami jak np. przelewów, kart debetowych i kredytowych, kredytów i pożyczek czy podglądu kont w innych bankach. Mają też dostęp do usług dodatkowych jak zamawianie terminali płatniczych, e-Księgowości, finansowania faktur, wymiany walut w kantorze iPKO dealer czy pobierania raportów MT940.
Źródo: PKO BP