Podczas tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy”, ING Bank Śląski otrzymał aż sześć wyróżnień za realizację kampanii: „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, „Zhakowany koncert w Roblox” oraz „Zielona Tesla za Zielony Kod”.
W 21. edycji konkursu „Złote Spinacze” nagrodzono projekty ING Banku Śląskiego w następujących kategoriach:
Ja w przyszłości. Powered by AI & ING:
- Złoty Spinacz w kategorii Finanse
- Brązowy Spinacz w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie
Zhakowany koncert w Roblox:
- Srebrny Spinacz w kategorii Event komercyjny
- Srebrny Spinacz w kategorii Finanse
Zielona Tesla za Zielony Kod:
- Srebrny Spinacz w kategorii Employer Branding
- Srebrny Spinacz w kategorii Finanse
Projekty zrealizowane we współpracy z GONG, Hill+Knowlton Strategies, Mediahub, Game Changer, Brain.
Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany przez Związek Firm Public Relations, promuje najlepsze, najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane projekty z obszaru PR. Zgłoszone projekty ocenia ponad 100-osobowe jury, w skład którego wchodzą praktycy i eksperci z branży PR oraz mediów, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych a także autorytety ze środowiska akademickiego. W tym roku przyznano 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze.
Źródło: ING