Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, nawiązała współpracę z Mastercard – czołowym graczem na światowym rynku płatności cyfrowych – w ramach swojej nowej usługi InPost Pay. To partnerstwo stanowi kolejny kamień milowy w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla sektora e-commerce.
InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Po dokonaniu jednorazowej rejestracji zyskuje się dostęp do szybszych zakupów. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności, np. kartę czy portfel cyfrowy. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
– InPost Pay to nasza odpowiedź na rosnące potrzeby klientów e-commerce, którzy oczekują wygody, szybkości i bezpieczeństwa podczas dokonywania zakupów online. Współpraca z Mastercard to kolejny krok w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla sektora e-commerce. Dzięki temu partnerstwu podnosimy jakość obsługi płatności elektronicznych, umożliwiając wygodne zakupy za pomocą tzw. 1 kliknięcia – dodał Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
Mastercard to globalna firma technologiczna z branży płatniczej, której misją jest budowa włączającej, cyfrowej gospodarki, która przynosi korzyści wszystkim, na całym świecie.
Celem partnerstwa Mastercard i InPost Pay jest promowanie rozwoju płatności cyfrowych. Dzięki zintegrowaniu płatności z efektywnymi usługami dostaw oferowanymi przez InPost, użytkownicy platformy InPost Pay będą mogli dokonywać płatności za zamówienia internetowe w sposób wygodny, szybki i bezpieczny. Dodatkowo, będą mieli możliwość natychmiastowego monitorowania postępu realizacji dostawy swoich przesyłek.
– Dla nas najważniejsze jest oferowanie konsumentom bezpiecznych i wygodnych rozwiązań płatniczych. Klienci e-sklepów oczekują szybkości i łatwości zakupów – aż 62% z nich twierdzi, że rezygnuje z transakcji, jeśli jej finalizacja trwa dłużej niż 2 minuty. Dlatego wspieramy innowacyjne narzędzia, które upraszczają ścieżkę zakupową. Cieszymy się ze współpracy z InPost, bo dzięki niej wspólnie ułatwiamy zakupy w e-commerce – mówi Daria Auguścik, dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w Mastercard.
Źródło: InPost