Od dwóch lat Banki Spółdzielcze SGB przekonują klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”. Rok temu działania wizerunkowe połączone były z możliwością wygrania nagród w loterii. Tym razem nowa kampania SGB dotyczy klientów firmowych, którzy w Bankach Spółdzielczych SGB mają partnera profesjonalnego, zaufanego i takiego, którego się po prostu lubi.
Nowa kampania, która została zrealizowana razem z agencją reklamową GPD Agency oraz GPD Studio, potrwa do końca czerwca. Spot – w pełnej 30’’ wersji, skrót 15’’ oraz trzy skróty internetowe 6’’ – można zobaczyć w telewizji (TVP i TVN), internecie, TVP VOD, TVN Player i Polsat Box. Reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.
W spotach reklamowych znana z wcześniejszych kampanii dziennikarka spotyka się tym razem z przedsiębiorcami. Na zadane przez nią pytanie: „Dlaczego przedsiębiorcy wybierają Banki Spółdzielcze SGB” odpowiadają bohaterowie spotu, którzy cenią je za to, że znają potrzeby lokalnych przedsiębiorców, wpierają inwestycje blisko i daleko oraz mają doradców na których mogą liczyć.
Film można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube: https://youtu.be/Q4uvpwzXN-4
– Kampania dla przedsiębiorców pokazuje, jak ważni dla nas są ludzie i relacje, które budujemy w lokalnych społecznościach, ale też biznes, który wspieramy. Zgodnie z hasłem: „Dobrze dbać o siebie nawzajem” – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Właśnie z uwagi na to jak ważne są dla nas relacje, doceniamy to, że kolejny projekt udaje nam się realizować z tym samym zespołem. Bo dobre relacje to dobre zrozumienie i ogromny komfort pracy. Bo że też świetne efekty, to już Państwo zobaczą sami – dodaje.
Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja spotu oraz sesja foto. Do stworzenia spotu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia AI.
Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl
Źródło: SGB