Agencja Partner of Promotion rozpoczęła obsługę mPay, polskiej aplikacji finansowej, z której usług korzysta ponad 1,5 mln użytkowników.
W ramach obsługi PR Partner of Promotion zajmie się realizacją kompleksowych działań komunikacyjnych marki mPay, w tym między innymi prowadzeniem biura prasowego, realizacją działań niestandardowych, doradztwem w obszarze komunikacji kryzysowej oraz działaniami w social mediach.
Agencja będzie także odpowiedzialna za komunikację medialną najnowszej kampanii mPay „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były wybitny piłkarz, a obecnie biznesmen i inwestor – Jakub Błaszczykowski.
mPay to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności. Firma oferuje płatności w segmencie transportowo-turystycznym m.in. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe – krajowe i regionalne, przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach. Aplikacja pomaga również użytkownikom w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. mPay to także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.
Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle rankingów firm public relations. Przedsiębiorstwo oferuje kompleksowe usługi w obszarach: PR korporacyjnego, PR marki, komunikacji kryzysowej, relacji z mediami, obsługi social mediów, a także organizacji eventów oraz projektów specjalnych.
Źródło: Partner of Promotion