ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę „Nie daj się wkręcić w sieci”, nagraną w Mieście ING w Roblox.
Piosenka „Nie daj się wkręcić w sieci”, nagrana w Mieście ING w Roblox, została nagrodzona w kategorii „Branded entertainment”.
„Nie daj się wkręcić w sieci” to hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING w Roblox, który został stworzony przez twórcę internetowego SmileSlowa, specjalnie na inauguracje akademii. 12tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny. W efekcie powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary.
Teledysk do tej pory wygenerował na YouTube ponad 580k wyświetleń.
Teledysk można zobaczyć tu:
♪ SMILESLOW – NIE DAJ SIĘ WKRĘCIĆ ♪ [OFFICIAL MUSIC VIDEO] (youtube.com)
Miasto ING
ING Bank Śląski jest świadomy zagrożeń jakie mogą spotkać dzieci w Internecie, dlatego od 3 lat tworzy przestrzeń dostępną dla wszystkich – „Miasto ING”, na platformie gamingowej Roblox, z którą pojawił się jako pierwszy bank w Polsce. Gra jest bezpłatna a jej celem jest wzbudzenie zainteresowania tematyką cyberbezpieczeństwa u młodych osób w ich naturalnym środowisku oraz wsparcie rodziców w edukacji w tym zakresie. Do tej pory zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizzów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.
Konkurs KTR to jeden z najważniejszych konkursów reklamy w Polsce. To święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym środowisko reklamowe docenia wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Źródło: ING