Już wkrótce 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w bezpiecznej i dobrze im znanej aplikacji bankowej. Cały proces będzie szybki i wygodny, a klienci na start będą wybierać spośród ponad półtora miliona produktów. Dzisiaj odbyła się konferencja prasowa inaugurująca start usługi.
Rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom jak najwygodniejszy proces zakupowy i szeroki asortyment produktowy.
Nad projektem pracowały zespoły mBanku i Morele. Wspólnie stworzyły platformę, która ma pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych.
Już wkrótce 3,8 mln klientów zobaczy mOkazje zakupy
Usługa wejdzie na rynek wraz z nową wersją aplikacji mobilnej, która pojawi się w sklepach pod koniec tego tygodnia i będzie sukcesywnie udostępniana do Świąt Bożego Narodzenia. Ostatecznie dostęp do niej zyska 3,8 mln indywidualnych klientów banku.
Do mOkazji zakupy można wejść klikając w widżet z ofertą na pulpicie lub w zakładkę „Zakupy” w menu aplikacji. W środku na klientów czeka ponad 1,5 mln produktów z około 2 tys. kategorii. A także przygotowane specjalnie dla każdego z nich rekomendacje (na podstawie m.in. zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.
W znalezieniu odpowiedniego produktu pomoże też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów. Funkcji ułatwiających zrobienie zakupów jest więcej. Usługa ma bowiem pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych. Klienci po wejściu na kartę produktu, widzą zdjęcia i specyfikację oraz cenę, możliwy sposób dostawy i opinie innych użytkowników.
Dane adresowe uzupełnione są automatycznie, a finalizacja zamówienia wymaga jedynie wpisania PIN-u do aplikacji lub potwierdzenia transakcji Face ID. Równie błyskawicznie dochodzi do płatności. Odbywa się ona bez żadnych przekierowań na zewnątrz.
mBank płacę później – unikatowe rozwiązanie
Do wyboru klient ma kilka metod płatności, w tym również od stycznia br., płatności odroczone „mBank płacę później”. Ta ostatnia metoda to własne rozwiązanie banku. Na początku opcja ta będzie dostępna dla około 2 mln klientów. Limity dostosowane zostały do możliwości finansowych klienta. Klient będzie mógł odroczyć płatność za zakupy o wartości nawet 7 tys. zł. A w kolejnym etapie, w 2025 roku, rozłożyć ją także na raty.
Usługa ma już pierwszych promotorów
Wprowadzenie usługi poprzedził pilotaż (podstawowego procesu zakupowego) dla 500 tys. klientów. Byli oni pierwszymi recenzentami. Ich opinie o projekcie są bardzo dobre. Zdecydowana większość poleca korzystanie z mOkazji zakupy. NPS usługi w listopadzie br. wyniósł aż 92*. To rzadko spotykamy na rynku wynik. Teraz czas na opinie kolejnych użytkowników.
Usługa nadal będzie rozwijana. W kolejnych etapach dostęp do niej zyskają klienci firmowi. Powiększać będzie się też liczba produktów oraz sprzedawców.
Źródło: mBank.