PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjemBank przedstawił mOkazje zakupy i BNPL
mBank

mBank

mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank

mBank przedstawił mOkazje zakupy i BNPL

Informacje 09.12.2024 (19:15) informacja prasowa
mBank

Już wkrótce 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w bezpiecznej i dobrze im znanej aplikacji bankowej. Cały proces będzie szybki i wygodny, a klienci na start będą wybierać spośród ponad półtora miliona produktów. Dzisiaj odbyła się konferencja prasowa inaugurująca start usługi. 

Rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom jak najwygodniejszy proces zakupowy i szeroki asortyment produktowy.

– Nasze strategiczne myślenie o rozwoju aplikacji skupia się na ułatwianiu życia klientom. Gdy chcemy coś w niej zmienić, zawsze dbamy by nowe rozwiązanie spełniało to kryterium – mówi Krzysztof Bratos, wiceprezes zarządu mBanku ds. bankowości detalicznej. – Dlatego uważnie przyglądamy się temu, co robią. Okazuje się, że zakupy w internecie to ich domena. W 2024 roku wydadzą w tym kanale około 32 mld zł. Oznacza to, że blisko co 4 złotówka, która pojawiła się na rynku e-commerce pochodzić będzie z konta klienta mBanku. Uznaliśmy więc, że ułatwimy im życie jeśli zaproponujemy możliwość kupowania bezpośrednio w naszej aplikacji mobilnej. Z punktu widzenia klienta to wygodne, że coraz więcej rzeczy może robić w środowisku, które dobrze zna i odwiedza codziennie (statystyczny klient loguje się do aplikacji mBanku 35 razy w miesiącu). Natomiast z punktu widzenia banku rozwój oferty usług dodatkowych to sposób na to, aby zwiększyć aktywność i lojalność klientów. Projekt jest też spełnieniem jednego ze strategicznych założeń czyli rozwoju w obszarze e-commerce – wyjaśnia Krzysztof Bratos.

Nad projektem pracowały zespoły mBanku i Morele. Wspólnie stworzyły platformę, która ma pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych.

– Założyliśmy, że jeśli projekt ma nam się udać, to nie możemy iść na żadne ustępstwa. Aplikacja mBanku jest jedną z najlepiej ocenianych na rynku i najlepiej rozwiniętych technologicznie. Do tego poziomu przyzwyczailiśmy naszych klientów, więc dobudowując do niej moduł zakupów nie mogliśmy zejść poniżej standardów znanych z naszej aplikacji, ale też największych marketplaców. I udało się. Zrobiliśmy nawet więcej, bo u nas proces jest szybszy, m.in. dzięki temu, że mamy własne płatności, a część danych automatycznie podstawiamy z naszych systemów. I na żadnym etapie nie wymaga to przekierowania na zewnętrzne strony. Całość dzieje się w naszej aplikacji bankowej – mówi Krzysztof Dąbrowski, wiceprezes mBanku ds. operacji i informatyki. – Łączyliśmy dwa środowiska technologiczne, co piętrzyło wyzwania. Na szczęście do współpracy wybraliśmy partnera, który oprócz szerokiego asortymentu produktów, wniósł do projektu zaawansowane know-how – dodaje Krzysztof Dąbrowski.

– Jako firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w e-commerce, doskonale rozumiemy potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie zakupów online. Współpraca Morele.net z mBankiem przy projekcie mOkazje zakupy pozwoliła nam wykorzystać nasze know-how w tworzeniu rozwiązań, które są nie tylko intuicyjne, ale również szybkie i bezpieczne. Dzięki połączeniu naszych doświadczeń w e-commerce oraz technologii mBanku, stworzyliśmy rozwiązanie, które łączy wygodę bankowości mobilnej z bogatą ofertą produktów. To dla nas wyjątkowy projekt, bo klienci zyskają możliwość dokonywania zakupów on-line w środowisku, które dobrze znają i któremu ufają. Uważamy, że to innowacyjne przedsięwzięcie w kierunku redefiniowania standardów zakupów online – mówi Michał Pawlik, prezes i współzałożyciel Morele.net.

Już wkrótce 3,8 mln klientów zobaczy mOkazje zakupy

Usługa wejdzie na rynek wraz z nową wersją aplikacji mobilnej, która pojawi się w sklepach pod koniec tego tygodnia i będzie sukcesywnie udostępniana do Świąt Bożego Narodzenia. Ostatecznie dostęp do niej zyska 3,8 mln indywidualnych klientów banku.

Do mOkazji zakupy można wejść klikając w widżet z ofertą na pulpicie lub w zakładkę „Zakupy” w menu aplikacji. W środku na klientów czeka ponad 1,5 mln produktów z około 2 tys. kategorii. A także przygotowane specjalnie dla każdego z nich rekomendacje (na podstawie m.in. zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.

W znalezieniu odpowiedniego produktu pomoże też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów. Funkcji ułatwiających zrobienie zakupów jest więcej. Usługa ma bowiem pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych. Klienci po wejściu na kartę produktu, widzą zdjęcia i specyfikację oraz cenę, możliwy sposób dostawy i opinie innych użytkowników.

Dane adresowe uzupełnione są automatycznie, a finalizacja zamówienia wymaga jedynie wpisania PIN-u do aplikacji lub potwierdzenia transakcji Face ID. Równie błyskawicznie dochodzi do płatności. Odbywa się ona bez żadnych przekierowań na zewnątrz.

mBank płacę później – unikatowe rozwiązanie

Do wyboru klient ma kilka metod płatności, w tym również od stycznia br., płatności odroczone „mBank płacę później”. Ta ostatnia metoda to własne rozwiązanie banku. Na początku opcja ta będzie dostępna dla około 2 mln klientów. Limity dostosowane zostały do możliwości finansowych klienta. Klient będzie mógł odroczyć płatność za zakupy o wartości nawet 7 tys. zł. A w kolejnym etapie, w 2025 roku, rozłożyć ją także na raty.

Usługa ma już pierwszych promotorów

Wprowadzenie usługi poprzedził pilotaż (podstawowego procesu zakupowego) dla 500 tys. klientów. Byli oni pierwszymi recenzentami. Ich opinie o projekcie są bardzo dobre. Zdecydowana większość poleca korzystanie z mOkazji zakupy. NPS  usługi w listopadzie br. wyniósł aż 92*. To rzadko spotykamy na rynku wynik. Teraz czas na opinie kolejnych użytkowników.

Usługa nadal będzie rozwijana. W kolejnych etapach dostęp do niej zyskają klienci firmowi. Powiększać będzie się też liczba produktów oraz sprzedawców.

Źródło: mBank.

bnpl e-commerce mbank mokazje morele.net 2024-12-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bnpl e-commerce mbank mokazje morele.net

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców