PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjemBank przedstawił mOkazje zakupy i BNPL
mBank

mBank

mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank

mBank przedstawił mOkazje zakupy i BNPL

Informacje 09.12.2024 (19:15) informacja prasowa
mBank

Już wkrótce 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w bezpiecznej i dobrze im znanej aplikacji bankowej. Cały proces będzie szybki i wygodny, a klienci na start będą wybierać spośród ponad półtora miliona produktów. Dzisiaj odbyła się konferencja prasowa inaugurująca start usługi. 

Rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom jak najwygodniejszy proces zakupowy i szeroki asortyment produktowy.

– Nasze strategiczne myślenie o rozwoju aplikacji skupia się na ułatwianiu życia klientom. Gdy chcemy coś w niej zmienić, zawsze dbamy by nowe rozwiązanie spełniało to kryterium – mówi Krzysztof Bratos, wiceprezes zarządu mBanku ds. bankowości detalicznej. – Dlatego uważnie przyglądamy się temu, co robią. Okazuje się, że zakupy w internecie to ich domena. W 2024 roku wydadzą w tym kanale około 32 mld zł. Oznacza to, że blisko co 4 złotówka, która pojawiła się na rynku e-commerce pochodzić będzie z konta klienta mBanku. Uznaliśmy więc, że ułatwimy im życie jeśli zaproponujemy możliwość kupowania bezpośrednio w naszej aplikacji mobilnej. Z punktu widzenia klienta to wygodne, że coraz więcej rzeczy może robić w środowisku, które dobrze zna i odwiedza codziennie (statystyczny klient loguje się do aplikacji mBanku 35 razy w miesiącu). Natomiast z punktu widzenia banku rozwój oferty usług dodatkowych to sposób na to, aby zwiększyć aktywność i lojalność klientów. Projekt jest też spełnieniem jednego ze strategicznych założeń czyli rozwoju w obszarze e-commerce – wyjaśnia Krzysztof Bratos.

Nad projektem pracowały zespoły mBanku i Morele. Wspólnie stworzyły platformę, która ma pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych.

– Założyliśmy, że jeśli projekt ma nam się udać, to nie możemy iść na żadne ustępstwa. Aplikacja mBanku jest jedną z najlepiej ocenianych na rynku i najlepiej rozwiniętych technologicznie. Do tego poziomu przyzwyczailiśmy naszych klientów, więc dobudowując do niej moduł zakupów nie mogliśmy zejść poniżej standardów znanych z naszej aplikacji, ale też największych marketplaców. I udało się. Zrobiliśmy nawet więcej, bo u nas proces jest szybszy, m.in. dzięki temu, że mamy własne płatności, a część danych automatycznie podstawiamy z naszych systemów. I na żadnym etapie nie wymaga to przekierowania na zewnętrzne strony. Całość dzieje się w naszej aplikacji bankowej – mówi Krzysztof Dąbrowski, wiceprezes mBanku ds. operacji i informatyki. – Łączyliśmy dwa środowiska technologiczne, co piętrzyło wyzwania. Na szczęście do współpracy wybraliśmy partnera, który oprócz szerokiego asortymentu produktów, wniósł do projektu zaawansowane know-how – dodaje Krzysztof Dąbrowski.

– Jako firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w e-commerce, doskonale rozumiemy potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie zakupów online. Współpraca Morele.net z mBankiem przy projekcie mOkazje zakupy pozwoliła nam wykorzystać nasze know-how w tworzeniu rozwiązań, które są nie tylko intuicyjne, ale również szybkie i bezpieczne. Dzięki połączeniu naszych doświadczeń w e-commerce oraz technologii mBanku, stworzyliśmy rozwiązanie, które łączy wygodę bankowości mobilnej z bogatą ofertą produktów. To dla nas wyjątkowy projekt, bo klienci zyskają możliwość dokonywania zakupów on-line w środowisku, które dobrze znają i któremu ufają. Uważamy, że to innowacyjne przedsięwzięcie w kierunku redefiniowania standardów zakupów online – mówi Michał Pawlik, prezes i współzałożyciel Morele.net.

Już wkrótce 3,8 mln klientów zobaczy mOkazje zakupy

Usługa wejdzie na rynek wraz z nową wersją aplikacji mobilnej, która pojawi się w sklepach pod koniec tego tygodnia i będzie sukcesywnie udostępniana do Świąt Bożego Narodzenia. Ostatecznie dostęp do niej zyska 3,8 mln indywidualnych klientów banku.

Do mOkazji zakupy można wejść klikając w widżet z ofertą na pulpicie lub w zakładkę „Zakupy” w menu aplikacji. W środku na klientów czeka ponad 1,5 mln produktów z około 2 tys. kategorii. A także przygotowane specjalnie dla każdego z nich rekomendacje (na podstawie m.in. zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.

W znalezieniu odpowiedniego produktu pomoże też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów. Funkcji ułatwiających zrobienie zakupów jest więcej. Usługa ma bowiem pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych. Klienci po wejściu na kartę produktu, widzą zdjęcia i specyfikację oraz cenę, możliwy sposób dostawy i opinie innych użytkowników.

Dane adresowe uzupełnione są automatycznie, a finalizacja zamówienia wymaga jedynie wpisania PIN-u do aplikacji lub potwierdzenia transakcji Face ID. Równie błyskawicznie dochodzi do płatności. Odbywa się ona bez żadnych przekierowań na zewnątrz.

mBank płacę później – unikatowe rozwiązanie

Do wyboru klient ma kilka metod płatności, w tym również od stycznia br., płatności odroczone „mBank płacę później”. Ta ostatnia metoda to własne rozwiązanie banku. Na początku opcja ta będzie dostępna dla około 2 mln klientów. Limity dostosowane zostały do możliwości finansowych klienta. Klient będzie mógł odroczyć płatność za zakupy o wartości nawet 7 tys. zł. A w kolejnym etapie, w 2025 roku, rozłożyć ją także na raty.

Usługa ma już pierwszych promotorów

Wprowadzenie usługi poprzedził pilotaż (podstawowego procesu zakupowego) dla 500 tys. klientów. Byli oni pierwszymi recenzentami. Ich opinie o projekcie są bardzo dobre. Zdecydowana większość poleca korzystanie z mOkazji zakupy. NPS  usługi w listopadzie br. wyniósł aż 92*. To rzadko spotykamy na rynku wynik. Teraz czas na opinie kolejnych użytkowników.

Usługa nadal będzie rozwijana. W kolejnych etapach dostęp do niej zyskają klienci firmowi. Powiększać będzie się też liczba produktów oraz sprzedawców.

Źródło: mBank.

bnpl e-commerce mbank mokazje morele.net 2024-12-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bnpl e-commerce mbank mokazje morele.net

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców