eService wprowadza usługę umożliwiającą stworzenie własnego sklepu internetowego. Przedsiębiorcy, którzy skorzystają z oferty, otrzymają za 0 zł wszystko co potrzebne do rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto będą mogli skorzystać ze wsparcia technicznego i biznesowego na etapie uruchamiania oraz w czasie użytkowania sklepu i zintegrowanych z nim usług.

Dzięki rozwiązaniu oferowanemu przez eService właściciele firm mogą łatwo rozpocząć lub rozwinąć działalność, przenosząc część lub całość swojej sprzedaży do internetu. Od eService otrzymają responsywny sklep internetowy zbudowany na rozwiązaniu WooComerce, a wraz z nim nowoczesny projekt wizualny sklepu internetowego, dostosowanego również do wymagań kupujących za pomocą urządzeń mobilnych. Oprócz tego otrzymają skonfigurowany, zintegrowany z najpopularniejszymi metodami płatności system sprzedaży, obsługujący m.in. płatności kartami Visa i MasterCard, a także BLIKiem, PayPo, Apple Pay, Google Pay, PayPal oraz szybkimi e-przelewami z ponad 200 banków. Sklep jest również wyposażony w system wysyłek i współpracy z platformami paczkomatów, który ułatwi zakupy i usprawni obsługę dostaw.
Dodatkowym atutem rozwiązania jest możliwość korzystania z narzędzi analitycznych – Google Analitycs oraz Google Search Console, które umożliwiają analizę i monitoring ruchu na stronie. Pozwoli to przedsiębiorcom lepiej poznać postawy klientów, zrozumieć ich zachowania i na bieżąco dostosowywać ofertę czy organizować promocje przyciągające kupujących. Z myślą o wsparciu sprzedaży w pierwszym okresie działania sklepu, zostanie on w pełni zoptymalizowany pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych (SEO). Przez pierwsze 12 miesięcy darmowa będzie także domena oraz usługi hostingowe.
– Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu przedsiębiorców rozpoczęcie sprzedaży we własnym sklepie internetowym to wciąż wyzwanie. Często po prostu nie wiedzą od czego zacząć, wykorzystują więc różnego rodzaju platformy handlowe oraz usługi doradcze, co nierzadko naraża ich na znaczne koszty. Naszym celem jest ułatwienie właścicielom firm rozpoczęcia sprzedaży online – na własną rękę, ale z pełnym profesjonalnym wsparciem naszych ekspertów, którzy pomogą na każdym etapie uruchamiania i prowadzenia sklepu – mówi Krzysztof Drzymała, Manager Projektów Komercjalizacji i GTM w eService.
Aby skorzystać z oferty należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie eService. Konsultant przeprowadzi przedsiębiorcę przez kolejne kroki. Po przejściu rejestracji i podpisaniu umowy, sklep może być gotowy do sprzedaży w ciągu kilku dni.
Źródło: eService
