16 listopada Pioneer Pekao TFI rozpoczął kampanię reklamową. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku i wzrost świadomości marki Pioneer Pekao TFI. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Obieramy pewny kurs. Na dobre inwestycje”.
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Young&Rubicam, a za zakup mediów Mediacom.
Kampania potrwa do 31 grudnia 2009 r. i ma charakter multimedialny. Zaplanowano emisje reklam w dziennikach: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Parkiet, Puls Biznesu, w tygodnikach: Newsweek, Wprost i miesięcznikach: Forbes, Logo, Żagle, Podróże, Architektura. Kampania będzie także obecna w Internecie, m.in. na takich serwisach jak: Google.pl, Onet.pl, Money.pl, Interia.pl, Gazeta.pl., Wp.pl, tvn24.pl, Rp.pl, Facebook. Film reklamowy będzie emitowany w kinach, w blokach specjalnych przed seansami.
Na potrzeby kampanii wykorzystano także siatki wielkoformatowe oraz nośniki OOH zlokalizowane w miastach, w centrach biznesowych oraz na trasach przelotowych.
– W kampanii podkreślamy główne atuty Pioneer Pekao TFI: jedną z najbogatszych ofert funduszy inwestycyjnych na rynku, zaufanie ponad 600 tysięcy klientów, doświadczenie i szeroką wiedzę specjalistów zarządzania funduszami – mówi Andrzej Cieślar, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Pioneer Pekao TFI.
Źródło: Pioneer Pekao TFI SA