PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNowy pierwiastek w finansach? Wygoda, którą odkrywa VeloBank z Marią Skłodowską-Curie

VeloBank

Nowy pierwiastek w finansach? Wygoda, którą odkrywa VeloBank z Marią Skłodowską-Curie

Informacje 04.08.2025 (07:24)
KontaMarketing VeloBank

Co łączy naukowe odkrycia i codzienne finanse? Okazuje się, że całkiem sporo. VeloBank w swojej najnowszej kampanii promującej pożyczkę gotówkową pokazuje, że między technologią, wygodą i dobrą decyzją finansową może zadziać się prawdziwa chemia. W roli głównej ambasadorka marki, czyli Magdalena Różczka jako Maria Skłodowska-Curie.

W kampanii VeloBanku widzimy Marię Skłodowską-Curie, która odpoczywa na zielonej kanapie w Paryżu. Nie eksperymentuje z pierwiastkami, lecz pokazuje jak wziąć pożyczkę gotówkową – wystarczy smartfon i aplikacja mobilna.

– Lubimy opowiadać o bankowości przez pryzmat emocji, symboli i wygody. Maria Skłodowska-Curie była pionierką w swojej dziedzinie, a my chcemy być pionierami w tworzeniu rozwiązań bankowych, które są wygodne, zrozumiałe i łatwo dostępne. A jednocześnie zaawansowane technologicznie i innowacyjne. Nasza pożyczka to idealne narzędzie do realizacji ważnych planów, bez wychodzenia z domu, na smartfonie – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Nowa odsłona kampanii to kontynuacja opowieści prowadzonej estetyką Wesa Andersona, z pastelowymi kolorami, symetrycznymi kadrami i dawką humoru. W poprzednich odsłonach główną postacią była m.in. Statua Wolności i plan na podróż do Nowego Jorku. Bank zawitał też do Londynu. Natomiast tym razem tłem dla historii stał się Paryż, czyli miasto nauki i kultury, w którym Maria Skłodowska-Curie pracowała i żyła. Centralnym punktem kadru pozostaje jednak zielona kanapa – symbol wygody i nowoczesnej bankowości, która nie wymaga wyjścia z domu ani odkładania planów.

Wybór Marii Skłodowskiej-Curie jako bohaterki kampanii VeloBanku nie był przypadkowy. To postać, która symbolizuje przełom, siłę intelektu i odwagę, by iść własną drogą. Przy tym jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon polskiej nauki. VeloBank sięga po tę kultową postać, by z lekkością i humorem opowiedzieć o chemii… między klientem a wygodnymi produktami finansowymi.

Warto wspomnieć, że polska podwójna laureatka Nagrody Nobla zdecydowanie ma swój moment. W postać Marii Skłodowskiej-Curie wcieliły się ostatnio dwie znakomite aktorki – Karolina Gruszka w kampanii BLIKA oraz Magdalena Różczka w najnowszej komunikacji VeloBanku. Tym razem zamiast laboratorium bohaterka wybiera kanapę, a zamiast tablicy Mendelejewa – aplikację mobilną. Jedno pozostaje niezmienne: zarówno BLIK, jak i VeloBank czują chemię do innowacyjnych rozwiązań finansowych i angażujących konceptów marketingowych.

Back to school bardziej velo

Kampania wpisuje się w przygotowania do rozpoczęcia roku szkolnego. To czas, w którym wiele rodzin planuje wydatki związane z edukacją dzieci. Pożyczka gotówkowa z RRSO 9,9% może być odpowiedzią na te potrzeby, choć cel pożyczki może być dowolny, nie musi być związany z edukacją. Każdorazowo jednak nie ma zbędnych formalności, a wnioskować można w pełni online, w aplikacji mobilnej VeloBanku, ale też oczywiście w placówkach. Maksymalna kwota kredytu to 300 tys. zł dla dwóch kredytobiorców, a maksymalny okres na spłatę to aż 10 lat. Dla wygody klientów pierwszą ratę można odłożyć o 3 miesiące (karencja).

Na kampanię VeloBanku składają się 15-sekundowe spoty w telewizji i internecie, działania digital, obecność w oddziałach banku na witrynach placówek i materiałach drukowanych dla klientów, działania w social mediach, komunikacja do klientów w kanałach własnych oraz PR. Za kreację odpowiada agencja VerdeAgency, produkcję spotu zrealizowała Papaya Films, dom mediowy Initiative odpowiadał za zakup mediów, a ZOOM bsc za działania PR.

Spot jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=PoJB3702EuM

Źródło: VeloBank

2025-08-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Dorota Szostek-Rustecka

Dorota Szostek-Rustecka

Dyrektor Biura Prasowego, Citi Handlowy Dorota Szostek-Rustecka…

Michał Tabor

Michał Tabor

Michał Tabor, Partner i Członek Zarządu Obserwatorium.biz…

Katarzyna Ewert-Gandzel

Katarzyna Ewert-Gandzel

Starszy specjalista ds. PR, PKO Bank Polski…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców