Gazeta Bankowa prezentuje swój najnowszy projekt – Portal Finansowy GB.pl. Interaktywny portal dostarczy użytkownikom kompleksowych i najświeższych informacji ze świata finansów, giełdy i biznesu. Istotnym elementem GB.pl będzie „Klub Bankowej” – pierwsza społeczność internetowa funkcjonująca w ramach serwisu finansowego.
Portal Finansowy GB.pl to nowe miejsce w sieci, w którym internauci znajdą kompleksowe informacje ekonomiczne i finansowe, poszerzone o tzw. wiedzę „około biznesową”. Choć GB.pl bazuje na marce i ponad 20-letnim doświadczeniu Gazety Bankowej, nie będzie wirtualnym odzwierciedleniem papierowej wesji Gazety. Trzon portalu stanowią serwisy finansowe, dostarczające informacji z najnowszych notowań giełdowych, komentarzy bieżących wydarzeń gospodarczych oraz szczegółowych danych z działu franczyzy.
– „Spośród podobnych portali finansowych GB.pl niewątpliwie wyróżnia fakt, iż posiadamy doświadczony zespół redakcyjny, który dokłada wszelkich starań, aby pozyskać unikalne, pogłębione, ale i najbardziej aktualne treści. Większość tekstów tworzonych jest specjalnie na potrzeby naszego portalu. Misją GB.pl jest udowodnienie, że w dobie wszechobecnego, kumulującego wszelkie dane Internetu, ogrom informacji z rynków finansowych może być podany w przystępny i uporządkowany sposób.” – mówi Maciej Goniszewski, redaktor naczelny „Gazety Bankowej” i portalu GB.pl.
Nie tylko o finansach
GB.pl jest skierowany do kadry zarządzającej branży finansowej oraz wszystkich internautów, którzy poszukują unikalnych, rzetelnych i aktualnych informacji ekonomicznych. Głównymi elementami portalu są serwisy finansowe – zakładki Pieniądz, Giełda, Fundusze, Banki, Ubezpieczenia, Gospodarka, Informacja Gospodarcza, Leasing, Franczyza, wzbogacone o serwisy z dziedzin pokrewnych – Marketing, Technologie, Kariera (źródło informacji o szkoleniach, edukacji podyplomowej i ofert pracy), Excludere (dział lifestyle’owy) oraz Studencka Bankowa (serwis skupiający środowisko akademickie).
GB.pl 2.0
GB.pl jest także pierwszym portalem finansowym funkcjonujących jako miejsce wymiany opinii, doświadczeń i uwag. Dzięki społeczności internetowej „Klub Bankowej” działającej w ramach portalu, internauci będą mogli nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i poznawać ludzi ze swojej branży. O wysoki poziom merytoryczny dyskusji w Klubie zadbają Eksperci Klubu Bankowej, którzy podzielą się cenną wiedzą z osobami, które dopiero wkraczają na ścieżkę kariery lub chcą pogłębić swoje zainteresowania biznesowe.
W starym kinie
W kampanii promocyjnej GB.pl, Gazeta Bankowa nieprzypadkowo wykorzystuje alegorię starego kina. Chociaż technologia przekazywania obrazu jest dziś niezwykle zaawansowana, dla wielu widzów obejrzenie seansu w starym kinie wciąż pozostaje najatrakcyjniejszym sposobem na doświadczenie emocji filmowych.
– „Dotyk aksamitnych foteli, ciemna sala i historia kryjąca się w starym kinie, daje nam poczucie wyjątkowości i podniosłości chwili, a prezentowany obraz jest bardziej doceniany i traktowany wyjątkowo. Portal Gazety Bankowej GB.pl chce dać swoim użytkownikom to samo poczucie wyjątkowości – wszystkie zaprezentowane w nim treści będą miały unikalny charakter, a autentyczność i rzetelność informacji potwierdzona zostanie marką tytułu prasowego, istniejącego na rynku od ponad dwóch dekad.” – mówi Dorota Kurkowska, Szef Biura Marketingu i Sprzedaży Gazety Bankowej.
Uruchamiając nowy portal finansowy, tradycyjna Gazeta Bankowa zyskuje nowy kanał dystrybucji dla najświeższych danych z rynku oraz eksperckich komentarzy, podanych w jasnej i przystępnej dla czytelnika formie. Portal finansowy GB.pl jest dostępny pod adresem www.GB.pl
Źródło: Gazeta Bankowa