Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego projektu. Wystarczy, że przedsiębiorca zdobył unijną dotację za pośrednictwem PARP. Teraz musi już tylko wygrać w nowym konkursie.
O bezpłatną kampanię PR mogą walczyć przedsiębiorcy, którzy skorzystali z dobrodziejstw działań 8.1. i 8.2 Programu Innowacyjna Gospodarka. Oba konkursy PARP ruszyły 5 sierpnia br. W Konkursie na innowacyjną e-usługę mogą wziąć udział firmy świadczące usługi w Internecie, które otrzymały już dotację z UE. Z kolei Konkurs PARP na innowacyjną technologię B2B skierowany jest do firm, które do budowania swoich relacji biznesowych wykorzystują w dużej mierze Internet. Zwycięskie firmy otrzymają darmową kampanię PR swojego produktu, zrealizowaną przez niezależną agencję public relations na zlecenie PARP.
– Damy szansę tym firmom, które zgłoszą do konkursu najlepszy, najbardziej innowacyjny i oryginalny pomysł – mówi Monika Karwat-Bury, rzecznik prasowy PARP.
Aby wziąć udział w jednym z konkursów, trzeba udowodnić swoją oryginalność w zgłoszeniu konkursowym wysyłanym do PARP. Konkursowa e-usługa musi wyprzedzać konkurencję pod względem innowacyjności. Z kolei walczący o darmową promocję przedsiębiorcy B2B muszą przekonać kapitułę konkursu, składającą się z przedstawicieli MSWiA, PARP i niezależnych ekspertów, że ich technologia jest pionierska pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Niezbędne informacje o warunkach udziału w konkursach wraz z regulaminami znajdują się na stronie www.web.gov.pl w zakładce Konkursy. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2009 r. do godz. 15.00. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 20 października br. podczas Ogólnopolskiego forum e-biznesu. W celu zapoznania się ze szczegółami zapraszamy na stronę www.web.gov.pl.
Konkursy zostały objęte patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji – Grzegorza Schetynę.
Partnerami mediowymi konkursów są: Radio PIN, Puls Biznesu, CHIP, CRN, EPR.PL.
Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości