Podczas Orlen Warsaw Marathon reprezentacja Citi Handlowy i Citi Service Center Poland biegła razem na rzecz wsparcia finansowego Szkoły Podstawowej w Turzu. Za każdy przebyty kilometr, w trakcie marszobiegu, biegu na 10 km czy maratonu, Citi przeznaczyło 4 zł na szczytny cel. Dzięki temu w ramach akcji CitiClub Sport – Społecznie Aktywni udało się zebrać 7 144 złotych.
– W Polsce panuje wielka moda na bieganie, które jest nie tylko sposobem na celebrowanie zdrowego trybu życia i wspierania własnego rozwoju, ale również daje możliwość nawiązywania nowych znajomości. Pracownicy Citi w Polsce mogli poznać się lepiej, mając okazję biegania razem na rzecz potrzebujących i dobrze się przy tym bawiąc – komentuje Terri Gerosa, szefowa Citi Service Center Poland.
– Cieszy mnie, ze w ten sposób Citi Handlowy mógł wesprzeć inicjatywy społeczne naszych Klientów. Jak informują organizatorzy w imprezie wzięło udział ponad 30 tys. uczestników, a zatem Bieg Orlenu pobił kolejny rekord frekwencji. Dla Citi Handlowy to ważne, ze udaje się nam wspierać naszych klientów nie tylko biznesowo, ale i „po godzinach” włączając się choćby w takie święto dla biegaczy jak Orlen Warsaw Marathon – wtrąca Piotr Kosno, Dyrektor Zarządzający Departamentu Klientów Strategicznych w Citi Handlowy.
W ramach projektu CitiClub Sport, w drugiej edycji Orlen Warsaw Marathon, wzięło udział 90 biegaczy, pochodzących z 4 różnych krajów. Razem pracownicy Citi Handlowy i Citi Sevice Center Poland przebiegli 1786 kilometrów, a za każdy kilometr zbierali 4 zł na dofinansowanie Szkoły Podstawowej w Turzu.
Jak mówi Robert Ilczuk Dyrektor Kontroli Ryzyka i Monitoringu Zgodności w Citi Handlowy i szef CitiClub Sport, w tym roku do biegów zgłosiła się rekordowa liczba uczestników – Tylko w przeciągu tygodnia zgłosiło się do nas niemal 100 osób chętnych do wzięcia w biegach. Wiemy, że zainteresowanie było jeszcze większe, dlatego planujemy kolejne tego typu inicjatywy, aby wszyscy chętni mieli szanse wziąć udział we wspólnym bieganiu – dodaje szef CitiClub Sport
CitCub Sport – Społecznie aktywni to nie pierwsza tego typu akcja, w którą angażuje się Citi Handlowy i Citi Service Center Poland. W zeszłym roku pracownicy Citi wzięli udział w 35 edycji Maratonu Warszawskiego. Wówczas 13-osobowa grupa przebiegła łącznie 546 kilometrów. Jednak CitiClub to nie tylko sport. To inicjatywa założona przez pracowników zrzeszająca osoby o wspólnych pasjach i zainteresowaniach. Co roku prowadzi również rozmaite działania kulturalne, turystyczne, prospołeczne i edukacyjne. Dotychczas uczestnicy CitiClub Sport nie tylko wspólnie biegali, ale jeździli też na nartach, żeglowali i wspólnie grali w szachy.