Generali Direct, promując zakup ubezpieczeń komunikacyjnych poprzez internetowy kanał sprzedaży, oferuje swoim klientom w dniach 11-23 grudnia br. specjalną ofertę promocyjną. Polega ona na obniżeniu ceny wybranego ubezpieczenia o 10% przy zakupie on-line. Każdy z klientów ceniących swój czas oraz wygodę może przy pomocy intuicyjnego w obsłudze serwisu internetowego zakupić pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z konfiguratora ubezpieczeniowego, który zapewnia klientom możliwość zakupu ubezpieczenia w wybranym przez siebie wariancie. Składkę za zakupione ubezpieczenie oprócz tradycyjnych sposobów zapłaty można opłacić kartą płatniczą bądź tzw. szybkim przelewem elektronicznym.
– „Specjalnie z myślą o okresie przedświątecznym, czyli czasie większych niż zwykle wydatków, przygotowaliśmy dla naszych klientów bonus w postaci 10% zniżki na OC i AC. Obecną promocją chcemy zachęcić klientów do korzystania z internetowego kanału sprzedaży, tak aby praktycznie nie wychodząc z domu czy biura mogli nabyć wybrany przez siebie pakiet ubezpieczeń. Miłym dodatkiem do oferowanej zniżki jest na pewno ciepła rękawica połączona ze skrobaczką do szyb, która może być przydatna w mroźne, zimowe poranki” – mówi Michał Kolasa, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Generali.
Ofercie promocyjnej Generali Direct towarzyszy kampania promocyjna. Prowadzona jest na portalach internetowych oraz w serwisach społecznościowch m.in. www.gazeta.pl, www.interia.pl, www.autoswiat.pl, www.rp.pl oraz nasza-klasa.pl.
Innowacyjne kreacje banerowe, zawierają w sobie mechanizm kalkulatora i już na stronie portali umożliwiają potencjalnym klientom wyliczenie wstępnej stawki za ubezpieczenie.
Formy reklamowe oraz serwis www.generalidirect.pl przygotowała firma AMG.net. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Optimum Media. Kampania reklamowa oraz promocja kończą się w dniu 23.12.2008 r.
Od maja br. Grupa Generali prowadzi dystrybucję produktów ubezpieczeniowych w modelu sprzedaży bezpośredniej, tzw. direct, przez telefon i Internet. Od samego początku Klienci usługi Generali Direct mogą nabywać pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, a także polisy mieszkaniowe i podróżne. Sprzedaż w formie direct jest dla Generali uzupełniającym kanałem dystrybucji, komplementarnym dla tradycyjnych sieci sprzedaży. Generali oferuje Klientom konkurencyjną na tym rynku cenę swoich produktów oraz wyróżnia się jakością serwisu i obsługą likwidacji szkód. Z pełną ofertą można się zapoznać na www.generalidirect.pl oraz pod numerem infolinii 95 05.