Grupa ING gościła Fernando Alonso 3 września w Złotych Tarasach w Warszawie. W programie spotkania odbył się m.in. wyścig Alonso z Krzysztofem Hołowczycem oraz finał Warsaw Grand Prix.
Z przyjazdu Fernando mogli cieszyć się również finaliści niedawno zakończonego konkursu „Prawie jak bolid”. Alonso osobiście spotkał się także z 10 zwycięzcami konkursu, zrealizowanego przez ING i OS3 multimedia.
Kampania promująca event objęła kampanie portalową (banery i mailing), poprzez banery vortalowe ING (strony banku). Promocja odbywa się również na stronie głównej serwisu www.f1.ing.pl.
Agencja OS3 multimedia od 2004 roku odpowiada za działania marketingowe ING w Internecie.
Tagi: ing
Sprawdź także:
25.11.2024 (13:54)
– informacja prasowa
Badanie Banku Millennium. Black Friday: co kupimy i jak zapłacimy
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i …
25.11.2024 (13:43)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski i KUKE wspierają transformację energetyczną
PKO Bank Polski i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały aneks do umowy ramowej. Dzięki …
25.11.2024 (06:46)
– informacja prasowa
Revolut ujawnia plany na 2025 rok: bankomaty, kredyty hipoteczne i asystent AI
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …