Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest przekroczenie 900 tysięcy rachunków do końca br. Wartość depozytów w tym czasie powinna osiągnąć 3,2 mld zł.
Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku |
|
100 000 |
26.07.2001 |
200 000 |
24.01.2002 |
300 000 |
12.07.2002 |
400 000 |
03.01.2003 |
500 000 |
23.05.2003 |
600 000 |
15.10.2003 |
700 000 |
03.03.2004 |
770 000 |
18.06.2004 |
Na przyrost środków w mBanku składa się 2,7 miliarda zł depozytów oraz przeszło 320 mln zł aktywów pozyskanych przez Supermarket Funduszy Inwestycyjnych. Jest to wyjątkowe osiągnięcie zważywszy, że tylko w 2002 r. oszczędności gospodarstw domowych zmniejszyły się o 7,2 mld zł, a w całym 2003 r. o blisko 4 mld zł.
Zgodnie z założonymi kierunkami rozwoju modelu biznesowego, mBank rozbudował ofertę produktów kredytowych. Obecnie Klienci mogą korzystać z kredytu odnawialnego, karty kredytowej, mPLANU (kredyt lub pożyczka hipoteczna) oraz kredytu ratalnego. mBank wprowadził także produkty inwestycyjne – Supermarket Funduszy inwestycyjnych, wzbogacił ofertę mBIZNES skierowaną do przedsiębiorców o kredyt hipoteczny dla mikrofirm oraz wprowadził produkty ubezpieczeniowe ( Ubezpieczenie podróżne, majątkowe i NNW).
Według ostatniego raportu sporządzonego przez Związek Banków Polskich na koniec września 2003r., udział mBanku w liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 29%.