Do tej pory klienci mogli korzystać z ponad 450 punktów UniKasa. Terminale UniKasa dostępne są m.in. na stacjach benzynowych Statoil, w hiper- i supermarketach Tesco, Geant, Leader Price, Savia, w sieci sklepów Germanos, a także w 23 Bankowych Punktach Obsługi Klienta Telekomunikacji Polskiej.
UniKasa to stworzona przez Citibank Handlowy Sieci Obsługi Płatności umożliwiająca klientom regulowanie rachunków za produkty/usługi w najczęściej odwiedzanych miejscach takich jak sieci hiper- i supermarketów, stacje benzynowe i Biurach Obsługi Klienta. Sieć Obsługi Płatności UniKasa utworzona została przez Citibank Handlowy w 2002 roku. Obecnie w sieci UniKasa klienci mogą dokonywać płatności za rachunki ponad 40 wierzycieli. Są wśród nich wszyscy operatorzy sieci telefonii komórkowych oraz najważniejsi operatorzy telefonii stacjonarnej – wśród nich Telekomunikacja Polska SA, Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o., Netia SA i Telefonia Dialog. Klienci mogą również realizować rachunki dostawców energii, gazu i wody w kilku miastach Polski, operatorów telewizji kablowej i satelitarnej, a także ubezpieczycieli.
Średnia liczba transakcji w miesiącu przypadająca na jeden punkt Sieci Obsługi Płatności UniKasa wynosi ponad 600. W sierpniu br. klienci UniKasy dokonali 272020 tys. transakcji.
Informacje o usłudze UniKasa są dostępne na stronie internetowej www.unikasa.pl