W klubach fitness w Warszawie, Poznaniu, Katowicach oraz Gdańsku – należących do sieci Gymnasion zostały zamieszczone nośniki typu Ad Room firmy Press Service.
Ad room to nośnik reklamowy, który zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą. Tablice zamieszczane są w poczekalniach i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient, średnio przebywający 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki
czy fryzjera ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Równocześnie format (plakat B1) gwarantuje wystarczającą powierzchnię na zamieszczenie nie tylko zdjęć, ale również informacji dotyczących reklamowanego produktu. Wyróżnikiem i zaletą Ad room jest starannie wyselekcjonowane miejsce oraz czas ekspozycji.
Do tej pory Press Service współpracował jedynie z warszawską filią Gymnasionu.
„Cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Gymnasionem. To bardzo ważne miejsce z punktu widzenia naszych reklamodawców. Wiadomo, że człowiek przychodzący do fitness klubu jest odpowiednio nastawiony i skoncentrowany na swoim wyglądzie, ciele i zdrowiu. Zrelaksowany staje się bardziej otwarty i podatny na przedstawiane mu komunikaty reklamowe” – mówi Ryszard Straus, Prezes Zarządu, Press Service.
Gymnasion to luksusowa sieć ekskluzywnych fitness klubów, jednych z największych i najnowocześniejszych Europie. Jej założycielami i twórcami sukcesu Gymnasion są Jacek Wszoła, Mariusz Czerkawski, Ireneusz Wesołowski i Stefan Tatarek.
Obecnie Press Service dysponuje około 8700 nośnikami w całej Polsce. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach min. Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są też regularnie podczas akcji prozdrowotnych: Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier” oraz Fundacji „Dr Clown”.
Press Service działa na rynku od 1995 r. Jest członkiem Zarządu Kontroli Dystrybucji Prasy. Działalność firmy opiera się na reklamie wewnętrznej opartej na nowoczesnych nośnikach typu Ad Room oraz dystrybucji i promocji wydawnictw.