Nowoczesne opakowanie produktu opracowała agencją TO z Poznania, która w swym projekcie najtrafniej oddała zalety produktu, łączącego w sobie zalety kawy naturalnej i zbożowej. „Ciepła kolorystyka nowej etykiety podkreśla zarówno lekkość i łagodność Śniadaniowej, a nowy logotyp jest zdecydowanie bardziej nowoczesny” – powiedział Tomasz Piasny, senior brand manager
w Przedsiębiorstwie Prima S.A.
Charakter etykiety odnosi się bezpośrednio
do najważniejszego dla konsumentów kawy, porannego momentu konsumpcji. Dodatkowo na nowej Primie Śniadaniowej znalazła się również ikona wyraźnie informująca o zawartości kawy zbożowej w produkcie, na którą składa się jęczmień, żyto oraz cykoria. „Odmłodzenie marki oraz dostosowanie jej wizerunku do obecnych trendów panujących na rynku opakowań było głównym powodem zmian na etykiecie Śniadaniowej” – podkreślił Tomasz Piasny.
Zmianie uległ również kształt słoika, a decyzja
ta została podyktowana wymogami produkcyjnymi.