Jej adresatami są działy marketingu i mediaplannerzy. Działania reklamowe zostały podzielone na dwa etapy. Pierwszy z nich, pod nazwą „satysFAKTcja”, odwołuje się do piosenki Rolling Stones „Satisfaction”, która była sztandarowym utworem rewolucji obyczajowo- kulturalnej lat 60 i 70. Tak jak Rolling Stones wytyczało nowe kierunki w muzyce tak Fakt wytycza nowe kierunki myślenia mediowego. Kampania ma miejsce w prasie branżowej (MiMP, Brief, Press). Drugi etap kampanii rozpocznie się w listopadzie br.
Sprawdź także:
22.10.2024 (18:16)
– informacja prasowa
EY: Sektor finansowy do cyfrowej transformacji motywuje konkurencja i redukcja kosztów
Badanie EY – Cyfrowa Transformacja 2024 – wskazuje, że chociaż 86% firm z branży finansowej w Polsce potwierdza że …
22.10.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Cinkciarz.pl: prezes czołowego banku na celowniku za lobbing
Fintech Cinkciarz.pl posiada informacje, że prezes jednego z największych banków działających w Polsce lobbował za …
22.10.2024 (18:11)
– informacja prasowa
Nowa metoda weryfikacji tożsamości do zakładania konta online
Santander Bank Polska udostępnił potwierdzanie tożsamości przy zakładaniu konta online za pomocą aplikacji …
22.10.2024 (18:10)
– informacja prasowa
zondacrypto z kolejną licencją, tym razem na Cyprze
Wywodząca się z Polski zondacrypto, uzyskała kolejną licencję, tym razem na rynku cypryjskim. zondacrypto posiada …
22.10.2024 (18:09)
– informacja prasowa
ING zachęca do odkładania na przyszłość hasłem „10 lat po maturze? Pomyśl o dodatkowej emeryturze”
ING Bank Śląski przypomina się z ofertą produktów emerytalnych. Zachęca do odkładania na finansową przyszłość …
22.10.2024 (18:08)
– informacja prasowa
PKO Leasing podwójnie nagrodzony w konkursie e-Commerce Polska Awards
PKO Leasing został uhonorowany dwiema prestiżowymi nagrodami podczas Gali e-Commerce Polska Awards 2024, …