Kampania „MMS w porzo yes!” przygotowana przez Eskadrę BTL dla Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel, operatora sieci IDEA została uznana najlepszą kampanią niskobudżetową na świecie!
Kampania BTL „MMS w porzo yes!” promowała wprowadzenie do sieci IDEA nowej usługi MMS, za pomocą niezwykle kreatywnej i taniej kampanii direct-mail, wykorzystującej fikcyjne postaci klientów, listy-fortele i nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży.
Statuetkę w kategorii „Best Small Budget Campaign” odebrali wczoraj (w dn. 26.10.2004 r.) podczas uroczystej gali w Aventurze na Florydzie – Sebastian Oprządek, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Eskadry BTL wraz z przedstawicielami Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – Tomaszem Saciłowskim i Piotrem Kubiakiem.
Do prestiżowego konkursu „The Globes Awards 2004” zgłoszonych zostało 333 projektów z całego świata. Wcześniej każdy z nich zwyciężył w ogólnokrajowym konkursie w swojej (w konkursie brały udział 24 kraje) ojczyźnie. W finale Eskadra BTL zwyciężyła z agencjami z USA, Brazylii i Meksyku. Więcej informacji o konkursie „The Globes Awards 2004” w Internecie: www.maaw.org
Eskadra BTL jest jedynym polskim i – od dziś – dwukrotnym już laureatem tego światowego konkursu marketingowego. W 2003 roku zwyciężyła w kategorii „Best Event Marketing Campaign” z projektem „Żywieckie Muzeum Humoru”.
Wygrana 2004 w kategorii „Best Small Budget Campaign” z kampanią „MMS w porzo yes!” potwierdza silną pozycję Eskadry BTL jako jedynego reprezentanta Polski na światowym rynku marketingowym oraz dowodzi wykorzystywania przez PTK Centertel, operatora sieci IDEA najciekawszych form komunikacji marketingowej – spotykających się ze światowym uznaniem.
Sebastian Oprządek odebrał także dwie statuetki dla izraelskiej agencji PROMARKET – Eskadra BTL niedawno podjęła decyzję o fuzji z tym partnerem, wielokrotnym laureatem również poprzednich edycji „The Globes Awards”. Nowa agencja – ESKADRA PROMARKET – jest jedną z najbardziej utytułowanych agencji marketing services na świecie!!