ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanie reklamową Konta Direct. Bank prezentuje w niej zalety korzystania z konta internetowego w połączeniu z bankowością mobilną.
Internet mobilny zrewolucjonizował nasze życie, zmienił nasze zachowania i nawyki. Ta rewolucja dotyka także obszaru bankowości. Pracując nad najnowszą kampanią kierowaliśmy się faktem, że dla klienta bardzo ważny jest nieograniczony dostęp do produktów i usług, a tym samym do swoich pieniędzy. Bankowość mobilna, oferowana przez ING Bank Śląski, jest odpowiedzią na jego potrzeby. Dzięki tej usłudze bank jest tam, gdzie w danej chwili klient – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Nowe spoty telewizyjne banku w humorystyczny sposób pokazują zalety korzystania z bankowości mobilnej w zaskakujących sytuacjach. Bohaterowie, grani m.in. przez Łukasza Garlickiego i Adę Gruszkę, stają przed koniecznością wysłania naglącej płatności w nietypowych okolicznościach. Uczestnikiem dyskusji jest wewnętrzny głos głównych bohaterów, który podpowiada im skorzystanie z bankowości mobilnej. Dzięki dostępowi do Konta Direct przez aplikację ING BankMobile, mogą natychmiast wykonać przelew i uniknąć kłopotów. Wszystkie historie są podsumowane zdaniem: „Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim”. Premierowe filmy można zobaczyć na kanale YouTube.
Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim
Czas trwania:od 18 sierpnia 2013 r.
Narzędzia:
- TV: 30‘ i 45’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: www.ingbank.pl/konto_internetowe, kampania na największych polskich portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, allegro.pl, youtube.pl
Kreacja: Brain
Zakup mediów: Lowe Media
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.