Z pośród czterech plakatów stworzonych przez agencję, uczestnicy akcji Rzuć Palenie Razem z Nami zdecydowaną większością głosów wybrali plakat przedstawiający zdjęcie USG płodu. Jedną z najczęściej zaznaczanych odpowiedzi motywujących wybór, było stwierdzenie, „bo mi się zrobiło straszno/nieswojo”. Drugą powtarzająca się odpowiedzią było, „bo mi chyba po nocach spać nie da”. Oprócz tego osoby badane przyznawały, że plakat ten najlepiej do nich przemawia, jest bardzo wyrazisty i sugestywny. Plakat ten często wzbudzał żal i litość, a jednocześnie najlepiej przemawiał do świadomości uczestników badania.
Respondenci w Pałacu Młodzieży, przewagą jednego głosu wybrali plakat przedstawiający kobietę z perfumami z hasłem „Nie truj zapachem”. Najczęściej podawaną przyczyną była odpowiedź, „bo jest arcydziełem/prawie arcydziełem”. Drugim wybranym plakatem jest zdjęcie, USG płodu z jednakową ilością odpowiedzi, „bo mi się zrobiło straszno/nieswojo” oraz „bo mnie zaskoczyła całkiem/trochę”.
„Wyniki badania jednoznacznie wskazują na brak akceptacji dla palących kobiet, zwłaszcza w ciąży. Oba wybrane plakaty w oczach respondentów najlepiej przemawiają za rzuceniem nałogu palenia. Osobiście cieszy mnie również powtarzająca się odpowiedź doceniająca walory artystyczne wszystkich plakatów” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.