Trzydniowa impreza RemaDays będzie składać się z części kongresowej i targowej. Część kongresowa obejmie panele dyskusyjne i seminaria, poświęcone prezentacji narzędzi marketingu, PR i reklamy, wykorzystywanych na polskim rynku. Część targowa RemaDays będzie okazją do zaprezentowania się m.in. dla mediów, agencji reklamowych typu full-service, agencji public relations, domów mediowym, instytucji badawczych, firm outdoorowych oraz producentów artykułów reklamowych. W spotkaniach RemaDays wezmą także udział przedstawiciele organizacji branżowych, m.in. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Organizatorem wydarzenia jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o.
Znana jest już dziesięcioosobowa Rada Programowa Kongresu RemaDays. W jej składzie znaleźli się wybitni polscy specjaliści od marketingu, PR i reklamy: Jakub Bierzyński (OMD Poland), Bartłomiej Gola (Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego), Paweł Kastory (Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), Grzegorz Kiszluk (Brief), Krzysztof Kruszewski (SMG/KRC Millward Brown), prof. Ryszard Ławniczak (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP), Sebastian Łuczak (Pekao S.A.), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations), dr Dariusz Tworzydło (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie), Marek Wróbel – sekretarz rady (Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations).