Akcja mailingowa jest odpowiedzią na przeprowadzone badanie, w efekcie którego okazało się, że agencja nie zawsze jest kojarzona z pełnym wachlarzem narzędzi i kanałów komunikacji, jakie posiada w swojej ofercie. Zbyt niski poziom świadomości dotyczył m. in. narzędzi interaktywnych, działań multimedialnych, a także zaawansowanych rozwiązań kreatywnych oferowanych przez agencję. Potrzeba kreatywnego przedstawienia agencji i edukacji Klientów zaowocowała stworzeniem folderu eksponującego w niestandardowy sposób agencyjne portfolio. Opakowanie mailingu jest wzorowane na wizytowniku, a najważniejsze case studies oraz kluczowe osoby zespołu Polymus zaprezentowano, wykorzystując formę wizytówek agencji. Mailing zostanie rozesłany do adresatów reprezentujących wybrane sektory rynku, stanowiące bazę potencjalnych, nowych Klientów agencji.
Oryginalna forma mailingu to efekt pracy zespołu kreatywnego Polymus.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …