Akcja mailingowa jest odpowiedzią na przeprowadzone badanie, w efekcie którego okazało się, że agencja nie zawsze jest kojarzona z pełnym wachlarzem narzędzi i kanałów komunikacji, jakie posiada w swojej ofercie. Zbyt niski poziom świadomości dotyczył m. in. narzędzi interaktywnych, działań multimedialnych, a także zaawansowanych rozwiązań kreatywnych oferowanych przez agencję. Potrzeba kreatywnego przedstawienia agencji i edukacji Klientów zaowocowała stworzeniem folderu eksponującego w niestandardowy sposób agencyjne portfolio. Opakowanie mailingu jest wzorowane na wizytowniku, a najważniejsze case studies oraz kluczowe osoby zespołu Polymus zaprezentowano, wykorzystując formę wizytówek agencji. Mailing zostanie rozesłany do adresatów reprezentujących wybrane sektory rynku, stanowiące bazę potencjalnych, nowych Klientów agencji.
Oryginalna forma mailingu to efekt pracy zespołu kreatywnego Polymus.
Sprawdź także:
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
24.11.2024 (11:58)
– informacja prasowa
BOŚ wspiera proekologiczne inwestycje Polenergii
Bank Ochrony Środowiska objął zielone obligacje Polenergii w kwocie 90 mln zł. Grupa Polenergia jest największą …
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …