Karierę zawodową rozpoczęła w 1998 roku. Od1999 roku, w wydawnictwie „De Agostini Polska”, pracowała na stanowisku Manager Marketingu Bezpośredniego i Biura Obsługi Klientów. W ramach swoich obowiązków zajmowała się min. rekrutacją i szkoleniem pracowników, organizacją pracy Call Center oraz przygotowywaniem i nadzorem kampanii reklamowych oraz pracą nad wizerunkiem produktów.
Od 2004 roku pracowała w Data Concept, gdzie zajmowała się sprzedażą baz danych, planowaniem strategii marketingu bezpośredniego dla klientów oraz utrzymywaniem relacji z klientami.
W styczniu 2005 roku dołączyła do zespołu Arterii, gdzie na stanowisku Senior Account Manager zajmie się pracą w zespole Client Service.
Z wykształcenia Katarzyna Wcisło jest magistrem ekonomii, ukończyła Akademię Obrony Narodowej.
Interesuje się fotografią oraz … hazardem. Ma doświadczenie w pracy krupierki w warszawskim Casinos Poland Hotel Marriott.