Firmy McDonald’s i MTV rozpoczęły współpracę od imprezy w Londynie. Wzięły w niej udział grupa Lola Ray oraz azjatycka gwiazda Leehom Wang – znani z programu „Advance Warning”.
Dla McDonald’s współpraca z MTV jest elementem rozpoczętej w 2003 roku kampanii pod nazwą „i’m lovin’ it™”, która nawiązuje do pasji i zainteresowań młodych ludzi, czyli muzyki, rozrywki, sportu i mody.
MTV „Advance Warning” jest cyklicznym programem, który organizowany jest na całym świecie w ciągu jednego roku. Uprzednio był pokazywany jedynie w Stanach Zjednoczonych i pomógł w karierze tak znanym gwiazdom jak Franz Ferdinand, Joss Stone, Kanye West czy Maroon 5. Wszyscy z nich zdobyli nagrody Grammy. Lokalnie adaptowane wersje programu „Advance Warning” zaczną wchodzić na antenę MTV w Europie od 19 lutego.
Nowością w programie będzie prezentacja 5 zespołów, które zdaniem MTV mają największe szanse na zrobienie kariery. Zostaną one pokazane w pierwszym odcinku pod nazwą „5 w ‘05”. Znajdą się wśród nich: Kasabian, The Game, Lucie Silvas, Keyshia Cole i Razorlight.
Dzięki współpracy z MTV w tworzeniu pierwszej globalnej platformy muzycznej McDonald’s stanie się bliższy młodym ludziom – mówi Larry Light, wiceprezes korporacji McDonald’s ds. marketingu – Równie ważne jest to, że McDonald’s będzie mógł wspierać młodych muzyków i artystów, pomagając im w spełnianiu swoich marzeń.
Jonathan Patrick, Wiceprezes MTV Networks ds. Współpracy Marketingowej, dodaje –
Dzięki temu, że MTV „Advance Warning” stanie się programem międzynarodowym tworzonym przy wsparciu McDonald’s, widzowie MTV będą mogli jako pierwsi zobaczyć i usłyszeć artystów, którzy naszym zdaniem mają szanse odnieść sukces w 2005 roku.
W 2003 roku McDonald’s nawiązał współpracę z supergwiazdą popu – Justinem Timberlake’iem. Pomógł on rozpocząć kampanię „i’m lovin’ it™” użyczając swojego talentu muzycznego przy produkcji reklam. Jesienią zeszłego roku McDonald’s ogłosił współpracę
z zespołem Destiny’s Child.
Młodzi ludzie są ciekawi i spragnieni nowości i wyzwań. Oprócz współpracy z MTV aktywnie pracujemy z liderami na rynku gier takimi jak Konomi. Chcemy wspólnie stworzyć ekscytujące, interaktywne zabawy. – powiedział Larry Light – Mamy wiele niespodzianek, które będą zaspokajać ich apetyty.