W 2004 roku firma Xerox Polska odnotowała około 40% wzrost sprzedaży w kluczowych obszarach działalności. Największe wzrosty dotyczą sprzedaży sprzętu, usług outsourcingowych i serwisowych. Ogółem, w porównaniu z 2003 rokiem, firma zwiększyła sprzedaż o około 17%, wypracowując przychód na poziomie 128 milionów złotych.
Przychody ze sprzedaży sprzętu Xerox w 2004 roku wyniosły 26 676 tysięcy złotych, wzrastając o 61% w porównaniu z rokiem 2003. Zwiększenie przychodów to wynik wzbogacenia oferty produktowej oraz aktywnej współpracy firmy z partnerami handlowymi. Ponadto, w ubiegłym roku Xerox Polska zrealizował duże kontrakty obejmujące sprzedaż urządzeń, obsługę i pomoc techniczną dla Górnośląskiej Spółki Gazownictwa, Telekomunikacji Polskiej, Ministerstwa Finansów i PZU.
W 2004 roku firma ponownie odnotowała dwucyfrowy wzrost w usługach Xerox Global Services, obejmujących konsulting, zarządzanie dokumentami i przetwarzanie obrazów. Przychody firmy ze sprzedaży usług outsorucingowych w Polsce wyniosły 35 878 tysięcy złotych, co stanowi 63% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
W obszarze usług serwisowych Xerox Polska osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 22 360 tysięcy złotych, zwiększając przychody o 16%.