Konkurs jest elementem konsekwentnej polityki zmian w tygodniku, które mają na celu dalsze jego uatrakcyjnienie. Tygodnik ewoluuje wraz ze swoimi czytelniczkami, których potrzeby stale się zmieniają. Jak wynika z badań, Panią Domu czytają kobiety dojrzałe emocjonalnie, nowoczesne, prowadzące dom, pracujące i wychowujące dzieci, mające wiele zainteresowań, ambitne i ciekawe świata. W kręgu ich zainteresowań leżą zdrowie, moda, uroda, a także wychowanie dzieci, gotowanie i stosunki międzyludzkie. Dlatego też tygodnik oprócz najlepszej zawartości redakcyjnej od kilku miesięcy oferuje nowoczesne i atrakcyjne dodatki tematyczne ABC, poświęcone różnorodnej tematyce oraz dodatek TV z omówieniem programu aż 24 kanałów telewizyjnych.
Sprawdź także:
10.12.2025 (05:17)
– informacja prasowa
Credit Agricole udzielił kredytu dla KGHM
Wraz z konsorcjum 14 innych banków Credit Agricole udzielił niezabezpieczonego kredytu odnawialnego dla spółki KGHM …
09.12.2025 (15:14)
– informacja prasowa
Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania
Najnowsza edycja badania „Kobiety w finansach” pokazuje, że rozwój sztucznej inteligencji istotnie zmienia sposób …
09.12.2025 (15:12)
– informacja prasowa
Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) dołączyła firma Leasys Polska Sp. z o.o., jedna z …
09.12.2025 (15:11)
– informacja prasowa
eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych
eService we współpracy z Visa przeprowadził badania jakościowe i ilościowe dotyczące rynku usług płatniczych w …
09.12.2025 (15:10)
– informacja prasowa
Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia
Już 24 grudnia 2025 roku wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która nakłada na pracodawców obowiązek …
09.12.2025 (15:07)
– informacja prasowa
Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao
Bank Pekao wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przygotował wyjątkową ofertę – nawet 10 proc. rabatu na …
