I edycja konkursu „Czacha dymi w reklamie”, organizowanego przez agencję reklamową Polymus wraz z partnerami ruszyła w zeszłym miesiącu. Zabawa jest adresowana do wszystkich kreatywnych, otwartych młodych ludzi, którzy mają głowy pełne pomysłów i chcieliby spróbować swoich sił w wymyślaniu projektów reklamowych. „Już w pierwszym miesiącu na konkurs nadesłano kilkaset zgłoszeń, wśród nich wiele, takich, które nas naprawdę zaintrygowały. Jesteśmy przekonani, ze znajdziemy osobę, która swoimi umiejętnościami będzie mogła wesprzeć nasz zespół pracujący na co dzień dla marek młodzieżowych” – wyjaśnia Ania Król – PR Manager Polymus.
Konkurs poprzedzony został kampanią informacyjną – „Wyprodukowaliśmy spoty, które można oglądać w telewizji 4 fun.tv – partnera medialnego projektu. O akcji można było także przeczytać w prasie młodzieżowej Laif, Fluid, Dos Dedos oraz Aktivist. Przeprowadzona została także akcja promocyjna na uczelniach wyższych w Warszawie” – wyjaśniają organizatorzy. Wzięcie udziału w zabawie jest bardzo proste. Wystarczy zarejestrować się na stronie www stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu i odpowiedzieć na jedno z zadań konkursowych. Wszystkie nadesłane prace zostaną ocenione i zweryfikowane jury oraz umieszczone w galerii na stronie www.
Jest to pierwsza próba podjęta przez Polymus w celu umożliwienia ludziom dotąd niezwiązanym z rynkiem reklamowym rozpoczęcia pracy w tej branży. Konkurs zakończy się w pierwszych dniach maja, wtedy też poznamy zwycięzcę zabawy.
Pomysłodawcą i organizatorem zabawy jest agencja Polymus.