Serwis www.brw.com.pl zawiera ponad tysiąc zdjęć produktów firmy Black Red White i blisko trzysta aranżacji. Prezentowane meble pogrupowane są w zależności od kolekcji i przeznaczenia na systemy modułowe, komplety, kolekcje klasyczne, zestawy modułowe, sypialnie, kuchnie. Dodatkowo, w ramach wybranej grupy, można porównać produkty z jednej kategorii jak krzesła, stoły. Taki podział zapewnia prostą selekcję produktów i intuicyjne dotarcie przez internautów do interesujących ich informacji.
– Internetowy katalog produktów to skuteczny i ekonomiczny sposób informowania klientów o aktualnej ofercie. Rozwiązanie to jest atrakcyjne z dwóch względów. Po pierwsze, tradycyjne katalogi dostępne w punktach sprzedaży tracą swoją aktualność w momencie wprowadzenia zmian w ofercie, natomiast internetowy katalog produktów może być w prosty i szybki sposób aktualizowany. Po drugie, serwis internetowy dostępny jest dla nieograniczonej grupy odbiorców przez całą dobę. Internetowy katalog produktów jest więc rozwiązaniem pozwalającym zaoszczędzić czas i pieniądze oraz szybko dotrzeć z informacją do odbiorcy. – mówi Marcin Maj, Client Service Director, OS3 multimedia.
OS3 multimedia to czołowa agencja interaktywna specjalizująca się w budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Przy tworzeniu stron internetowych zaufali jej tacy Klienci jak: Siemens mobile, Rockwool, MediaMarkt, TelePizza, Reporter, Inteligo, GTFI, Mieszko, Nobiles, US Pharmacia, Agros Nova, Saturn. OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.