Ekspozycja w pociągach potrwa od 3 maja do 3 czerwca br. Plakaty reklamowe, w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, umieszczono w tablicach reklamowych formatu A3, zamontowanych na stałe w pociągach zarządzanych przez PKP Intercity. Kenfair reklamuje się w wybranych 8 pociągach Eurocity, realizujących międzynarodowe trasy Berlin-Warszawa-Berlin, oraz Kraków-Hamburg-Kraków, promując swoje uczestnictwo w tegorocznych targach Asia – Expo Poland, które odbędą się w Warszawie na przełomie maja i czerwca.
Firma z Hongkongu powierzyła realizację kampanii agencji Begimo, która znana jest krajowemu rynkowi reklamy z oferty działań związanych z koleją. Begimo przeprowadza kampanię Kenfair w sposób kompleksowy – rekomendując i rezerwując odpowiednie pociągi, wykonując druk plakatów, ich montaż w tablicach oraz monitorując na bieżąco przebieg akcji.
Agencja Begimo realizowała już kampanie plakatowe w pociągach PKP Przewozy Regionalne. Kampania Kenfair jest pierwszą tego typu akcją prowadzaną w pociągach zarządzanych przez PKP Intercity. Dzięki kontynuacji działań z Przewozami Regionalnymi, oraz zintensyfikowaniu działań z Intercity, spółka Begimo, posiada w swojej ofercie zróżnicowaną i jednocześnie w pełni kompleksową ofertę narzędzi reklamowych struktury kolejowej. Ofertę, odpowiadającą najbardziej wymagającym klientom, oczekującym nowatorstwa i skuteczności.