Podpisana przez firmy kilka tygodni temu umowa dotyczy realizacji przez Gemius na potrzeby Centralwings dwóch rodzajów badań: badania monitorującego ruch na witrynie Centralwings (gemiusTraffic) oraz badania oceniającego efektywność kampanii reklamowych prowadzonych przez przewoźnika on-line (gemiusEffect).
Witryna internetowa Centralwings to nie tylko podstawowe miejsce komunikacji firmy z jej obecnymi i potencjalnymi klientami, ale także najważniejszy kanał sprzedaży biletów lotniczych. Na stronie www.centralwings.com znajdują się wszystkie informacje dotyczące rozkładów lotów, cen oraz warunków podróżowania samolotami Centralwings. Stąd tak ważna jest stała aktualizacja treści strony, optymalizacja nawigacji oraz dopasowywanie rodzaju informacji do potrzeb i oczekiwań osób zainteresowanych ofertą rezerwacji i zakupu biletów lotniczych drogą elektroniczną.
Na przestrzeni ostatnich lat segment turystyki on-line na całym świecie rozwija się dynamicznie, a prognozy dalszego wzrostu wróżą dobre lata dla całej branży. Potencjał polskiego rynku, jeżeli chodzi o dynamiczny wzrost liczby internautów i coraz większą mobilność społeczeństwa, jest wyjątkowo duży. Warto więc starać się o miejsca w ścisłej czołówce usługodawców w tym sektorze.