Kreacja opiera się na motywie zaznaczonego krzyżykiem kwadratu, symbolizującego wypełnione pole ankiety wyborczej, zaś przyciągająca uwagę kolorystyka nawiązuje do identyfikacji wizualnej Dominet Banku. Hasło przewodnie: „Zagłosuj na podwójny zysk” sygnalizuje główną nagrodę w konkursie, towarzyszącym lokacie.
W akcji reklamowej zostanie wykorzystana ogólnopolska i regionalna prasa oraz stacje radiowe. Podstawą kampanii radiowej będzie 20-sekundowy spot radiowy zachęcający do założenia lokat i wzięcia udziału w konkursie.
Od 1 czerwca w Warszawie, Katowicach oraz Krakowie pojawi się też reklama na wielkoformatowych nośnikach, o powierzchni od 96 do 300 metrów kwadratowych. Uzupełnieniem komunikacji będą materiały BTL opracowane dla sieci placówek, informujące o ofercie promocyjnej: ulotki i plakaty.
Kreację kampanii przygotowała Agencja Reklamowa V&P, planowanie i zakup mediów powierzono Vizeum Polska. Bank planuje również kampanią prowadzoną w Internecie.