Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego „Darmowe Rozmowy i Internet”, dostępnego w ofercie Dialogu od 1 czerwca br.
Komunikacja kontynuuje przekaz zawarty w majowej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.
Telefonia Dialog pozycjonowała się w niej jako ekspert w telekomunikacji – doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie, jako firma nowatorska, przyjazna i dbająca o bezpieczeństwo i satysfakcję swoich klientów.
Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach:
• ATL – codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty),
• BTL – ulotki, plakaty,
• nośniki ambientowe – autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.
Kampania rozpoczyna się 1 czerwca 2005 roku i potrwa – zależnie od medium reklamowego – do końca miesiąca.
Kampanię realizuje dla Telefonii Dialog agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink