Sesji wyjazdowej towarzyszyć będzie sampling napoju Flora pro.activ – pierwszego napoju jogurtowego, którego spożywanie pozwala obniżyć poziom cholesterolu w organizmie. Działania opracowała i realizuje agencja marketing services BTL Point Group.
Podczas akcji eksperci – promotorzy poruszają się na specjalnie zaprojektowanych pojazdach – trójkołowych rowerach. Na każdym trójkołowcu oraz na specjalnych mobilnych wózkach będzie umocowana replika dużej buteleczki napoju jogurtowego Flora pro.activ, która będzie swoistym „zapasem zdrowia”. Z tych butelek eksperci Flory pro.activ będą prowadzić sampling produktu. Koncept, symbolika, komunikacja akcji, a także stroje, w których pracują promotorzy, podkreślają kreowaną przez Instytut Flory modę na zdrowy tryb życia.
Akcję Instytutu Flory, która odbędzie się w 7 największych aglomeracjach, charakteryzuje duża intensywność działań. – Tylko przy tej akcji pracuje ponad 500 osób zatrudnionych w agencji na terenie całego kraju – mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w BTL Point Group. – Projekt wymagał od nas opracowania całego mechanizmu akcji, a także realizacji skomplikowanej produkcji i zaplanowania logistyki dla produktu, który musi być przechowywany w odpowiedniej temperaturze – dodaje.
Instytut Flory, prowadząc szeroko zakrojone działania informacyjno-edukacyjne, dąży do budowania świadomości społecznej na temat czynników zwiększających ryzyko chorób serca. Celem Instytutu jest również kreowanie mody na zdrowy tryb życia.