– Olivia notuje wysokie wzrosty sprzedaży i przychodów reklamowych, najlepsze od wielu miesięcy. Jest to efekt sprawdzonej koncepcji wydawniczej, wysokiego profesjonalizmu redakcji kierowanej przez Annę Magdziarz oraz spójnej polityki marketingowej – mówi Marcin Biegluk dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych i kobiecych Axel Springer Polska. Olivia ma stabilną, silną pozycję na rynku miesięczników kobiecych – jest drugim, najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce i posiada blisko 1,8 miliona czytelniczek. *
Olivia ma ponadto bardzo atrakcyjny profil czytelniczki. 52% czytelniczek to kobiety młode, do 35 roku życia – jest to najlepszy wynik w segmencie tytułów poradnikowych. 69% czytelniczek Olivii legitymuje się wykształceniem wyższym i średnim. Czytelniczki Olivii mieszkają w dużych miastach, 18% z nich w aglomeracjach powyżej 500 tys. mieszkańców. 25% czytelniczek Olivii w gospodarstwie domowym ma do dyspozycji budżet powyżej 2500 zł netto, to najwięcej spośród czytelniczek miesięczników poradniczych.*
Od początku czerwca Olivia jest obecna również w internecie pod adresem www.olivia.pl.
* Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, czerwiec 2004 – maj 2005, GC: kobiety 15+, n=18 529; PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, maj 2004 – kwiecień 2005, CCS, kobiety 15+ N=18 529, GC: czytelniczki Olivii n=2 486