Koniec wakacji to zarazem początek wzmożonego okresu aktywności sieci handlowych, które przygotowują specjalne oferty dotyczące wyposażenia dzieci do szkoły czy instytucji finansowych proponujących różne możliwości finansowania tych zakupów. Opierając się na ponad 2 mln gospodarstw domowych, które znajdują się w bazie Acxiom, firma opracowała profile grup osób, stanowiących ich potencjalnych odbiorców. Przygotowane selekcje obejmują gospodarstwa domowe o poziomach dochodów odzwierciedlających strukturę populacji, posiadających dzieci w wieku szkolnym oraz legitymujących się w większości wykształceniem średnim.
Dużą grupę stanowią rodziny nie posiadające jeszcze sprzętu komputerowego oraz nie korzystające z instrumentów finansowych związanych z oszczędzaniem czy ofert kredytowych.
Formy kontaktu, które firmy będą mogły wykorzystać celem poinformowania o swojej ofercie obejmują zarówno mailing pocztowy, komunikację przez telefon stacjonarny oraz komórkowy.
Wyselekcjonowana przez Acxiom lista gospodarstw domowych zawiera ponad 450 000 kontaktów.