– Początkowo nie zakładaliśmy prowadzenia promocji online. Wnioski z najnowszego raportu IAB Polska, uznającego Internet za najszybciej rozwijający się kanał marketingowy na świecie, skłoniły nas jednak do błyskawicznej rewizji poglądów. Zaczęliśmy szukać odpowiedniego partnera i w efekcie podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z portalem Interia.pl – wyjaśnia Radosław Jakociuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, odpowiedzialny za markę Diverse.
Kampania w Interia.pl obejmuje kilkadziesiąt milionów emisji expand billboardów i przebiega w kilku etapach. Pierwszy etap kampanii, zakończony w czerwcu, miał charakter wizerunkowy, zakładał skupienie się na promocji marki i szedł w parze z działaniami w prasie i na billboardach. Trwająca obecnie faza „Lookout” ma cel informacyjny i wspomaga akcję wyprzedaży, prowadzoną równolegle w firmowych sklepach Diverse. Podobne założenie przyświecać będzie sierpniowemu etapowi „Sale”.
– Dotychczasowe efekty nas bardzo satysfakcjonują. Kampania zanotowała wysoką klikalność i znacznie zwiększyła liczbę osób odwiedzających naszą stronę firmową. W pierwszym etapie było to blisko 400 tysięcy kliknięć. Promocja znalazła też bezpośrednie przełożenie na sprzedaż – wiele osób skorzystało z udostępnionych w Interia.pl kuponów z pięcioprocentowym rabatem – podsumowuje Jakociuk.