LAUR KONSUMENTA 2005 jest nagrodą uznania polskiego rynku konsumenckiego. W konkursie wyróżniane są produkty i usługi spotykające się z pozytywnymi ocenami konsumentów, najczęściej przez nich wybierane i polecane innym. W tegorocznej edycji, przeprowadzonej pod merytoryczną opieką Instytutu Gallupa, sprawdzono opinię ponad 7000 respondentów, którzy w kategorii środków do prania najwyżej ocenili właśnie markę Persil. Nagroda jest dla marki tym bardziej cennym wyróżnieniem, że przyznali ją sami konsumenci – osoby, które na co dzień używają produktów marki Persil.
Persil od lat znajduje się w czołówce proszków do prania w segmencie „premium”. Produkty Persil dostępne są w wariantach: PERSIL POWER PERLS – do prania białych tkanin (proszek i żel), PERSIL COLOR PERLS do prania tkanin kolorowych (proszek i żel), PERSIL FRESHNESS BY SILAN – do prania białych tkanin, którym nadaje świeży zapach (proszek) oraz PERSIL SENSITIVE, którego receptura została opracowana specjalnie z myślą
o osobach mających wrażliwą skórę (proszek i żel).