Marka Lech będzie nadal Oficjalnym Sponsorem drużyny piłkarskiej Lecha Poznań. Umowa sponsorska trwająca już od kilku lat pomiędzy klubem a Kompanią Piwowarską S.A została przedłużona na sezon 2005/2006 i będzie obowiązywała do 30 maja 2006 roku. Kwotę, którą otrzyma Lech Poznań została objęta klauzulą poufności. Będzie to jednak trzeci pod względem wielkości kontrakt sponsorski podpisany przez klub. Przewidziano w nim również dodatkowe kwoty za osiągnięcie dobrych wyników sportowych piłkarzy. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej nie wykluczają, że umowa z Lechem Poznań zostanie przedłużona na kolejne lata.
W zamian za zaangażowanie sponsoringowe marka Lech, oprócz tytułu Oficjalnego Sponsora drużyny, otrzyma prawo do umieszczenia swojej identyfikacji wizualnej na stadionie przy ulicy Bułgarskiej, a także będzie mogła wykorzystywać wizerunek piłkarzy Lecha Poznań w swoich akcjach promocyjnych.
Sponsoring drużyny Lecha Poznań stanowi ważny element regionalnych działań marketingowych marki Lech, która angażuje się w wiele przedsięwzięć o zasięgu lokalnym. Marka Lech silnie związana z Wielkopolską chce być kojarzona w regionie z najlepszym klubem piłkarskim Poznania, a także promować pozytywne wzorce kibicowania i zasady fair play na boisku i poza nim. Marka Lech i klub Lechem Poznań są razem od czasów, kiedy drużyna grała jeszcze w II lidze. W tym czasie wspierała klub nie tylko finansowo, ale także dzieliła się doświadczeniem i udzielały pomocy w zakresie promocji i marketingu sportowego. Przeprowadzono również akcję „Budujemy stadion”, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Z każdej sprzedanej butelki piwa Lech Pils, 5 groszy przeznaczano na budowę czwartej trybuny. W ten sposób udało się zebrać blisko 102 tys. zł. Była to pierwsza tego typu akcja zorganizowana przez markę Kompanii Piwowarskiej.
Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej S.A. liczą, że udzielone wsparcie przyczyni się do sukcesów drużyny Lecha Poznań na ligowych stadionach w sezonie 2005/2006.