Z okazji 30-lecia oleju Mobil1 agencja zorganizowała liczne konkursy w prasie motoryzacyjnej, regionalnej i na antenie lokalnych rozgłośni, jak również podczas tegorocznych Targów Motor Show w Poznaniu. Odbył się także dwutygodniowy konkurs „Radio Kolor na pierwszym miejscu”, w którym dwa razy dziennie słuchacze wygrywali opakowania oleju Mobil1. ExxonMobil miał także stoisko na tegorocznych 12. Trakerskich Spotkaniach w Krakowie i ufundował nagrody dla przybyłych na tę popularną imprezę amatorów samochodów ciężarowych.
Z okazji 80. rocznicy wprowadzenia na rynek pierwszego oleju silnikowego do samochodów ciężarowych z linii produktów Mobil Delvac, w Warszawie odbyło się niedawno spotkanie prasowe, podczas którego ekspert z ExxonMobil Lubricants & Specialties podzielił się z dziennikarzami informacjami o technologiach olejów silnikowych.
W najbliższych tygodniach odbędą się kolejne konkursy organizowane z prasowym patronem medialnym oraz dystrybucja informacji na temat produktów ExxonMobil. Ponadto, przed zbliżającą się zimą zostaną zrealizowane działania mające na celu edukację użytkowników samochodów osobowych i ciężarowych na temat wpływu temperatury na silnik i działanie pojazdów.
ExxonMobil, z siedzibą w Irving (Teksas, USA), jest jednym z największych w świecie przedsiębiorstw branży petrochemicznej. W 2004 r. przychody firmy wyniosły 25,3 mld USD.
Produkty z oferty Mobil są dostępne w ponad 200 krajach na całym świecie. Kojarzą się z wydajnością, nowatorstwem i profesjonalizmem. Oferta Mobil, lidera w branży olejów syntetycznych, skierowana jest do sektora samochodowego i przemysłowego. Mobil1 jest najlepiej sprzedającym się w świecie syntetycznym olejem silnikowym.
W Polsce firma ExxonMobil jest obecna od 1992 roku. Reprezentuje ją ExxonMobil Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Działania PR dla ExxonMobil w Polsce prowadzone są w ramach kampanii międzynarodowej koordynowanej przez agencję Weber Shandwick – wieloletniego partnera Sigmy.