„Staramy się optymalizować ofertę. Aby ją uprościć i lepiej dostosować do oczekiwań abonentów, wprowadzamy mniejszą liczbę pakietów, jednocześnie rozszerzamy dostęp do opcji dodatkowych. CANAL+ i HBO proponujemy jako opcje premium dostępne już dla głównych pakietów. Nowa oferta jest więc bardziej przejrzysta i funkcjonalna – abonent sam może skomponować własny pakiet, najlepiej dostosowany do jego potrzeb” powiedział Jacques Aymar de Roquefeuil, dyrektor zarządzający spółki CANAL+ Cyfrowy, operatora CYFRY+.
Na zmiany pakietów miały wpływ sugestie, zebrane m.in. jako wynik badania przeprowadzonego wśród abonentów przez firmę 4P research mix. Zamiast dotychczasowych pięciu pakietów, dwóch ofert specjalnych i kilku opcji dodatkowych, CYFRA+ oferuje teraz dwa główne pakiety, Tematyczny (47 zł/mies.) i Komfortowy (58 zł/mies.) oraz szerszy wachlarz opcji dodatkowych, a także nowości – pakiety Startowy (24 zł/mies.), najtańszy na rynku oraz Prestiżowy (143 zł/mies.), zawierający wszystkie kanały CYFRY+ wraz z opcjami. Zamiast dotychczasowych pakietów Srebrnego i Białego dostępny jest teraz pakiet Tematyczny wraz z ewentualnymi opcjami dodatkowymi. Z kolei Błękitny, Złoty i Platynowy zastąpi pakiet Komfortowy z odpowiednimi opcjami dodatkowymi.
Nowością w ofercie są opcje premium, wśród których na uwagę zasługuje najbogatsza – MEGA PREMIUM (68 zł/mies.), zawierająca CANAL+, CANAL+ FILM, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2, HBO, HBO2, Cinemax oraz Kino Polska.
Do oferty CYFRY+ w najbliższym czasie dołączy też TVN Gra, a jesienią i zimą kolejne nowe kanały. Na jesień CYFRA+ przygotowała również liczne promocje.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, prezentująca nowe pakiety i ofertę promocyjną. Kampania trwać będzie przez cały wrzesień.